flyingkjetil Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg opplevde at maskinen kræsja (sikkert etter uvettig bruk). Windows mangla en vesentlig fil, og da jeg ikke klarte å rette opp i det, overinstallerte jeg windows på en annen harddisk. Jeg kunne ikke formatere først, for jeg hadde mange viktige dokumenter på maskinen. Jeg har tre harddisker, men kun to av dem er relevante nå. C: og E: på E: ligger gamle windows med alle mine gamle konfigurasjoner, og filer på "mine dokumenter" på C: ligger nye windows, samt noen andre filer, mye mediafiler. Etter at jeg hadde installert windows over den gamle, ble E:documents and settings/Kjetil(brukerkontoen) helt sperra. Det er heller ikke mulig å åpne den via egenskaper eller lignende. En kompis av meg sa det hadde noe med NTFS å gjøre, men siden jeg ikke vet hva det er, og han ikke hadde noen løsning spør jeg her... Hjelp? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Regner med at du hadde stilt det inn slik at Mine Dokumenter var private? altså at bare din bruker kunne gå inn på de? Jeg hadde i hvert fall det som utgangspunkt for dette problemet for et år siden, tråden fra da er: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=438647&hl= Endret 16. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg ville nok lastet ned og startet pcen med Ultimate Boot CD for Windows, der du kan brenne ut de viktige filene dine på cd, og så kan du legge inn Windows på nytt ordentlig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå