Pezo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg lurer på om bremsekalippene på biltema vil passe på min audi a4 96 mod. Står på sidene til biltema at de bare passer til 97 og nyere, men jeg tror at de er like. Har ikke råd til å prøve om de ikke passer. Er det noen som vet om de er like? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hold deg lang fra biltema sine bremser. Kjøp kvalitet og kjøp disse fra et autorisert Audi verksted. Bremser skal man ikke leke med. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hold deg lang fra biltema sine bremser. Kjøp kvalitet og kjøp disse fra et autorisert Audi verksted. Bremser skal man ikke leke med. 7083797[/snapback] Så dårlig er ikke biltema bremsene, akkurat...... Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Man trenger jo ikke bedre bremser til en jalla bil ja.. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Man trenger jo ikke bedre bremser til en jalla bil ja.. 7084529[/snapback] Hva skjer jalla jalla? Unødvendig kommentar fra en som verken har bil eller lappen Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vil anbefale deg å holde deg vekke i fra biltema bremser.. Alt annet enn bremser! Prøv heller hos din lokale Mekonomen butikk og hør på pris. Jalla bil? Like you people would say it: LOL! Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vil anbefale deg å holde deg vekke i fra biltema bremser.. Alt annet enn bremser!Prøv heller hos din lokale Mekonomen butikk og hør på pris. Jalla bil? Like you people would say it: LOL! 7086944[/snapback] Mekonomen er bra bremser ihvertfall.... Har selv bremser fra enten Mekonomen eller Møller.... Husker ikke i farta... Har ihvertfall Mekonomen bremser på den andre bilen... Lenke til kommentar
otis Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Litt rart at dere sier at det er Mekonomen bremser og at de er så bra. Det er jo ikke Mekonomen bremser, det er skiver fra Brembo og klosser, som oftest ifra Mintex eller et annet merke. Mekonomen bare selger dette. Bare fordi at en TV er kjøpt på Lefdal, så er jo ikke det en Lefdal TV, det er helt sikkert en LG, Sony, Phillips, Panasonic eller.no Men kjøp enten original skiver, eller Brembo eller noe annet som skal være bedre eller like bra som dine originale skiver. Skivene ifra Biltema skal visstnok ikke være så dårlig, det er visst værre med klossene som i verste fall kan løsne i limingen. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Som otis sier.. Kjøp originale eller bedre. Bremsene er ikke noe å leke med! Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Det ble til at jeg kjøpte noen på meca som jeg får i morgen. kosta tilsammen 2700 pluss pant. Driter egentlig i om de er bra, bare de klarer å gjøre så brekket mitt vil virke igjen og bilen blir EU godkjent. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Litt rart at dere sier at det er Mekonomen bremser og at de er så bra. Det er jo ikke Mekonomen bremser, det er skiver fra Brembo og klosser, som oftest ifra Mintex eller et annet merke. Mekonomen bare selger dette.Bare fordi at en TV er kjøpt på Lefdal, så er jo ikke det en Lefdal TV, det er helt sikkert en LG, Sony, Phillips, Panasonic eller.no Men kjøp enten original skiver, eller Brembo eller noe annet som skal være bedre eller like bra som dine originale skiver. Skivene ifra Biltema skal visstnok ikke være så dårlig, det er visst værre med klossene som i verste fall kan løsne i limingen. 7088258[/snapback] Dårlig formulert av meg, beklager. Mente at de bremsene Mekonomen fører og selger er av nogen lunde bra kvalitet. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bremsedeler fra mekonomen (ikke noe flisespikkeri takk!) er bedre en VAG deler. Iaf på "normale" biler. Klosser og skiver er bedre kvalitet.. ja; jeg har prøvd både vag og mekonomen flere ganger og mekonomen deler holder ca 50-75% lenger enn vag... (brembo+mintex) Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Man trenger jo ikke bedre bremser til en jalla bil ja.. 7084529[/snapback] Hva skjer jalla jalla? Unødvendig kommentar fra en som verken har bil eller lappen 7086925[/snapback] Har mer enn deg gutten min din fjortis.. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Man trenger jo ikke bedre bremser til en jalla bil ja.. 7084529[/snapback] Hva skjer jalla jalla? Unødvendig kommentar fra en som verken har bil eller lappen 7086925[/snapback] Har mer enn deg gutten min din fjortis.. 7097800[/snapback] Ok, La oss slutte med offtopic, Mr. DON-ALD Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Offtopic er som snus, det har aldri skadet noen Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Skadet Nokia4Life eller a.k.a AudiA4, eller han er skada fra før:D Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Skadet Nokia4Life eller a.k.a AudiA4, eller han er skada fra før:D 7127908[/snapback] Fortsett med de konto kranglene dine... I Dont Give A F*** Du er skada psykisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå