Gå til innhold

Kjøp av Laptop (i9400) Bra til spilling?

Anbefalte innlegg

Hei, hei der! Er ny på forumet, så skulle jeg gjøre noe galt eller dumt, er det beklagelig. Mensan, on to the case! Skal kjøpe en ny laptop, den jeg hadde ble så utrolig dårlig behandlet av service folkan, så jeg kunne få tilbake pengan og gå til innkjøp av en ny laptop. Har funnet en på dell, konfigurert litt, og kom fram til noe jeg tror er bra.

Inspiron 9400:

PROSESSOR --- Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

OPERATIVSYSTEM --- Ekte Windows® XP Home Edition, SP2, norsk språk

KUNDESTØTTETJENESTER --- Hente og bringe tilbake, bare 1 års service

LCD --- 17" Wide Screen WXGA+(1440x900)

MINNE --- 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)

HARDDISK --- 120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive

OPTISK(E) STASJON(ER) --- 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

GRAFIKKORT --- 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS

PRIMÆRBATTERI --- Primært 6-celle 53 WHr batteri (inneholder ikke subwoofer)

TRÅDLØS TILKOBLING --- Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors

Alt dette til 14,840 kr. Siden jeg får bare 12.000kr for den laptopen jeg hadde, skal jeg prøve å prute denne ned til 12.500kr. Er dette lurt, er det mulig? Noen med erfaring? Og, vil denne kunne spille spill som Oblivion of FEAR? Og hvis ikke, kan den da spille spill som BF2, Brothers in Arms ect?

Takker på forhånd. :) Og gjerne kom med forslag til andre maskiner.

Endret av Muse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet!

Det der er et veldig godt kjøp om du ønsker en stor og kraftig "slepbar" pc. Og ja, spill vil gå veldig bra.

Det som er dårligest er nok batteriet, men du kan nok ikke regne med noe serlig batteritid på en sånn pc.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...