Muse Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei, hei der! Er ny på forumet, så skulle jeg gjøre noe galt eller dumt, er det beklagelig. Mensan, on to the case! Skal kjøpe en ny laptop, den jeg hadde ble så utrolig dårlig behandlet av service folkan, så jeg kunne få tilbake pengan og gå til innkjøp av en ny laptop. Har funnet en på dell, konfigurert litt, og kom fram til noe jeg tror er bra. Inspiron 9400: PROSESSOR --- Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) OPERATIVSYSTEM --- Ekte Windows® XP Home Edition, SP2, norsk språk KUNDESTØTTETJENESTER --- Hente og bringe tilbake, bare 1 års service LCD --- 17" Wide Screen WXGA+(1440x900) MINNE --- 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024) HARDDISK --- 120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive OPTISK(E) STASJON(ER) --- 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD GRAFIKKORT --- 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS PRIMÆRBATTERI --- Primært 6-celle 53 WHr batteri (inneholder ikke subwoofer) TRÅDLØS TILKOBLING --- Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors Alt dette til 14,840 kr. Siden jeg får bare 12.000kr for den laptopen jeg hadde, skal jeg prøve å prute denne ned til 12.500kr. Er dette lurt, er det mulig? Noen med erfaring? Og, vil denne kunne spille spill som Oblivion of FEAR? Og hvis ikke, kan den da spille spill som BF2, Brothers in Arms ect? Takker på forhånd. Og gjerne kom med forslag til andre maskiner. Endret 16. oktober 2006 av Muse Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Det der er et veldig godt kjøp om du ønsker en stor og kraftig "slepbar" pc. Og ja, spill vil gå veldig bra. Det som er dårligest er nok batteriet, men du kan nok ikke regne med noe serlig batteritid på en sånn pc. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Tusen takk for svar. Det du mener med "slepbar", jeg vet ikke hvor mye den kommer til å veie, men sannsynligvis 3.5-4kg når man ser på de høye spesikasjonene... :/ Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå