Gå til innhold

Lage en automatisk bot?

Anbefalte innlegg

Noen her som har en oppskrift eller vet hvordan det er mulig å lage en slags bot som kan logge inn på en nettside, og gjøre ting. Ikke spamming altså, men f.eks lage et innlegg automatisk. Er dette ulovlig foresten? For da beklager jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er akkurat postet en lignende post her i php-forumet og den ble fort stengt ;) Kan dessverre ikke så mye om slikt...

7081879[/snapback]

Okei, bare at min skal ikke brukes til spamming. Jeg vil bare lære hvordan man gjør det, lager at en bot f.eks atumatisk kan gå inn på websider og trykke seg fram. Det med å poste var kun et eksempel.

Lenke til kommentar
Kunne vært interessant å lære å lage det, ja. Ingen tvil om det ;) Men det er også ganske mange vonde ting som folk med onde hensikter kan bruke det til... Men går det i det hele tatt å lage dette med ren PHP? Noen som har laget noe lignende?

7082507[/snapback]

Vet ikke om det går med ren php, må vel kjøre det i en exe fil eller et eller annet. Tror man skal bruke et slags "script" Jeg har faktsik en bot på pcen min som ikke funker lenger, men oppskriften er jo der. Det eneste som er at den(oppskriften) etrakter seg et sted på marskinen jeg ikke husker hvor er, men var inne på der før.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Vel... Du kan jo bare bruke Tasker. Om du tenker på å jukse i et online-spill så er den kanskje ikke så nyttig. Prøvde det selv ;) I NordicMafia går det fint helt til antibot-koden dukker opp. Uansett, jeg vil ikke på noen måte annbefale deg å jukse i spill eller poker for den slags skyld (selv om det er veldig vanskelig med Tasker). Kanskje det var noen slikt som Tasker som du lette etter?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...