nilsh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Poster denne her.. sikkert noen her som har peiling Er på nextgentel sin webmail side. Skal prøve å skrive ny e-post, men når jeg trykker på "new message" skjer det ingenting. Trykker på egenskaper på linken og der står det: javascript:main.compose(new) Hva kan jeg gjøre får å få det til å virke, Vært i kontakt med nextgentel og det er ikke noe feil med siden deres. De foreslo at det kan være en popup blokker eller noe slikt, men jeg har prøvd å skrudd av både norton internet security og popup blokken i IE. Jeg har heller ikke noen toolbars med popup blokkeringer. Har også prøvd å sette alle innstillinger til standard. Satte sikkerhetsinnstillingene til under middels, uten noen reaksjon. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 ingen som har tips..?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bruk en annen nettleser? Prøvde du å starte IE på nytt etter sikkerhetsnivåendringene? Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er ikke på min pc.. de vil gjerne ha IE.. :/ Nei jeg starta ikke IE på nytt etter innstillingene nei.. jeg bar eoppdaterte siden. Kanksje ikke nok det. men når jeg setter innstillingene på middels, som er standard, så skal jo dette virke..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå