big-t Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hei jeg skadet en ram brike med e uhell jeg klarte å skade det ene kontaktpunkte kan brikken enda brukes briken e en corsair ddr2 twinx2 her nede ser du et bilde av briken (ikke av mine brikker men helt identiske) så markerte jeg kor skaden er noen som vet om briken kan brukes? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hvis det er nok "gull" igjen der til at det blir kontakt så bør den funke. Pass på at det ikke har blitt kontakt mellom 2 av gullpunktene. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, så lenge kontaktflaten ikke er helt borte for den pinnen, så burde det fungere helt fint. La den kjøre et par timer i memtest 86 for å være sikker. -Stigma Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skaden ser ikke særlig alvorlig ut, men pinnen er sannsynligvis i bruk. Så vidt jeg kan se er det nummer 115, og den brukes til VSS (jording). På vanlige brikker er det en håndfull ubrukte pinner, men det gjelder neppe for pin 115, eller de som ligger i nærheten. Men jeg ville ha prøvd, sannsynligvis blir det tilstrekkelig kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå