Migr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Plutselig begynnte dette og skje. jeg slår pcen på , kommer inn i windows der eg skal skrive passord osv, skriver inn passorde så begynner maskinen på nytt . har prøvd sikkert 20 ganger men samme skjer hver gang. Hva skal jeg gjøre får og komme meg inn på pc? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm fikk dette problemet etter at jeg overklokka skjermkortet mitt,har du overklokka skjermkortet eller andre komponenter?? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei jeg har klokket men det er lenge siden da , men hvordan fikk du det tilbake som normalt igjen? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 kom på en liten ting , vet ikke om det har noe og si men da jeg skule ta av pcen min i går , dro jeg bare ut stikk kontakten men har det noe og si? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er som oftest ingen problemer med det, men enkelte ganger kan systemfiler bli skadet når du gjør dette, prøv å kjør f-disk, start opp i sikkermodus hvis det går og kopier over "friske" filer Lenke til kommentar
Migr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 ehm det høres bra ut men hvordan gjør jeg det. hvordan starter jeg opp i sikkermodus ? Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hamre løs på f8 knappen fra du trykker på power on til du ser valget der du kan velge sikkermodus Lenke til kommentar
Migr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 hehe skal prøve på det men hva skal jeg gjøre når jeg kommer inn i sikker modus da? Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) høyreklikk på c:/ , velg arkfanen verktøy og trykk på feilsøkin. Huk også av på rett opp feil automatisk. Endret 16. oktober 2006 av el-thorre Lenke til kommentar
Migr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 har dårlige nyheter! Selvom jeg starter opp i sikkermodus så reboter pcen seg! prøvde minst 3 ganger , med vanlig sikkermodus og uten internett og bare kommando linjer osv men pcen starter opp på nyt uansett! Hva skal jeg gjøre nå! Lenke til kommentar
Migr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 må jeg levere pcen inn til rep? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kan vel reparere det med windows cden. Kjør "recovery console" for å fikse, Eller bare legg inn windows på nytt (husk å velge "behold filformatet som det er") Og når det popper opp "windows" eksisterer allerede, så bare skriver du "1" bak windows,så det står "windows1" Da beholder du alle filene og den gamle "windows" mappa på disken, og du får da valg etter installasjon kva windows du vil boote opp. om du leverer den inn til rep. så vil eg tro dei bare ville brukt "recovery console" som er på windows cden Lenke til kommentar
snisken Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 kom på en liten ting , vet ikke om det har noe og si men da jeg skule ta av pcen min i går , dro jeg bare ut stikk kontakten men har det noe og si? 7081447[/snapback] hehe;) deitta kan kansje kansje hjelpe: vis du har noken slue venna.. som har lagt inn i planlagte oppgaver at den skrur seg automatisk av når du logger inn kan godt hende;) ditta har eg opplevd før;) Lenke til kommentar
Migr Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal prøve det galaxee sa men no når jeg logger på restarter ikke pcen , skjermen blir blå og det kommer opp noe . det står at minne er fult å at jeg skal slette noen ting , og noen greier , men det sto også: prøv og bytte video kort :s Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skal prøve det galaxee sa men no når jeg logger på restarter ikke pcen , skjermen blir blå og det kommer opp noe . det står at minne er fult å at jeg skal slette noen ting , og noen greier , men det sto også: prøv og bytte video kort :s 7104367[/snapback] skjermen blir blå? En BSOD ? Hva står det da. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 det står at minne er fult Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 det står at minne er fult 7141512[/snapback] Skjermen blir helt blå? Med hvit skrift der det bare står "Memory full" ? Høres veldig suspekt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå