Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Videresende trådløs signal

Anbefalte innlegg

Har en sånn ruter 3Com

og en slik:Dlink

Har tenkt å bruke Dlink som Host og 3Com som client. Siden det bare er 3Com som har WDS lurte jeg på om dette går? Skal brukes til å forlenge det trådløse signalet.

Er det noen som kan gi meg en oppskrift på dette hvis det går?

Har NGT som ISP med Speedtouch rutermodem. Pr i dag er DHCP enable i ruter fra NGT og ikke i Dlink

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om routern har mulighet for å settes opp som repeater skal det funke. Vet at linksys og cisco har den muligheten for det har jeg testet.

7081283[/snapback]

Da er jeg like langt, jeg lurte spesifik på om 3com hadde den muligheten siden den har wds, altså repeating.

Noen som har flere forslag?

Lenke til kommentar
Har tenkt å bruke Dlink som Host og 3Com som client. Siden det bare er 3Com som har WDS lurte jeg på om dette går? Skal brukes til å forlenge det trådløse signalet.

7080687[/snapback]

Det er jo bare å prøve, sannsynligvis så er det en wizard inne i 3comen for oppsett, eventuelt så finner du det sikkert under trådløst ganske kjapt

Husk at WDS gjerne trenger ett par forsøk for å få det til å fungere, og som de andre sier her, det at du har forskjellige produsenter inne i bildet kan vanskeliggjøre det.

Ingen som har peiling?

7081262[/snapback]

Prøv å gi oss litt lenger til å svare på, retningslinjene sier at det bør gå mer enn 24 timer før man bumper en tråd, og det er jeg ganske enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...