Gå til innhold

Verste xbox-spill?


Amped

Anbefalte innlegg

angrer så innmari på at jeg kjøpte jedi starfighter...

 

...og så desert storm da...

det var liksom det eneste som gjaldt i en periode... (runna det på 2 dager...)

...så ble det så ufattelig tragisk dårlig... hmmm...

 

noen som har dårlige erfaringer med andre møkk-spill?

 

jeg sier bare, kjøp amped,rallisport og halo...blir aldri lei av de...de "varer" på en måte evig, selv om du runner dem.... *grynt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-05 23:14, skrev evil_snowman:

doa3, project gotham racing er elendige spill... skulle tro de ble laget på gutterommet etter skoletid iløpet av en måned eller to.


 

Håper dette var ironi? Selv om at PGR ikke er all verden, så er i hvert fall DOA3 det beste fightespillet på markedet uansett konsoll.. (har ikke prøvd tekken 4)

Lenke til kommentar

evil_snowman, du får gjerne mene det, men min mening, og de fleste andres er at de er topp-spill. Du burde kanskje spille de i minst 1 time før du sier sånt? Det er timesvis med underholdning i de der, jeg brukte vel rundt 30timer på å runde PGR.

 

Har ikke testet noen direkte dårlige spill til Xbox, men jeg har testet noen jeg ikke liker, men det vil jo ikke si det samme som om de er dårlig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-06 06:35, skrev xnofit:

Kjøpte akkurat Xbox på Spaceworld og det fulgte med et spill som heter noe slikt som "Jet set radio future". Fy f... så elendig, fikk et skikkelig dårlig førsteintrykk av Xbox


 

hæææ? JSRF er jo et kanonspill spør du meg. Masse dybde og sinnsyk humor. Men jeg kan godt forstå at det ikke passer til alle. Spillet er jo Cel Shadet, og det er det jo ikke alle som liker. Men at det er dårlig, det er å ta for hardt i. Du liker det kanskje ikke, og det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 23:54, skrev zimen:

Håper dette var ironi? Selv om at PGR ikke er all verden, så er i hvert fall DOA3 det beste fightespillet på markedet uansett konsoll.. (har ikke prøvd tekken 4)


 

Jeg håper virkelig _dette_ var ironi.

Jaja, uansett om du mener det eller ikke; du ga meg en god latter ihvertfall.

 

DOA3 det beste fightespillet HA!

Da anbefaler jeg deg virkelig å prøve noen andre, virker ikke som du har gjort akkurat det.

Spør hvem som helst som _kan_ slåss-spill og de kommer til å le av det samme.

 

Dårligste Xbox spillet jeg har er vel The Thing.. angrer på at jeg brukte penger på skvipet..

 

[ Denne Melding var redigert av: novastrum på 2002-11-07 19:41 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 19:40, skrev novastrum:


Jeg håper virkelig _dette_ var ironi.

Jaja, uansett om du mener det eller ikke; du ga meg en god latter ihvertfall.


DOA3 det beste fightespillet HA!

Da anbefaler jeg deg virkelig å prøve noen andre, virker ikke som du har gjort akkurat det.

Spør hvem som helst som _kan_ slåss-spill og de kommer til å le av det samme.


Dårligste Xbox spillet jeg har er vel The Thing.. angrer på at jeg brukte penger på skvipet..



 

lol.. ?

Lenke til kommentar

JSRF er et konge-spill ja .. kan ikke forstå at noen ikke kan like det spillet :grin:

 

Jeg lånet Deadly Skies av naboen sammen med en flight-stick .. husker jeg leste om dette spillet og gledet meg virkelig! .. Men akk så skuffende det var, jeg gledet meg til en utrolig deilig arcade-følelse .. men akk .. det er dårlig grafikk, dårlig lyd .. kjedelig at spillet skulle bli så kjedelig og dårlig gjennomført :sad:

 

Dead or Alive 3 derimot er jo en klassiker av farger og liv, har flott grafikk og modeller, animasjoner i topp-klasse som overgår det meste av andre slåss-titler. Syntes det manglet litt på story-mode jeg .. men ellers masse morro med venner og kjente, og det er det DOA3 gjør bra, lett å komme igang med for mennesker som aldri har spilt consoles før, men likevel mange ukers dybde for å lære deg de kuleste triksene :grin:

 

Cel Damage som noen nevnte her er jo masse morro da, morsomt og utfordrende, hele konseptet er jo konge!

 

Men siden navnet på denne tråden var dårligste Xbox spill .. så er mine bidrag: Deadly Skies og Artic Thunder!

 

 

/Sondre

http://www.fanms.com

http://www.xbx.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...