tomka Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Har et 4Gb SD kort. Har ikke klart å formatere dette NOEN steder til 4Gb. Når jeg formaterer får jeg kun 997 Mb. Kameraet Casio Exilim z-750 ser heller ikke dette 4Gb kortet......... Har prøvd flere måter å finne ut av om det virkelig er et 4Gb kort eller ei. Noen sier at problemet kan ligge i kortleseren, og at kanskje dette kameraet ikke støtter så store kort. Når jeg formaterer i kameraet, går det helt skeis, og det finner ikke kortet igjen. Noen ide?? Endret 16. oktober 2006 av tomka Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Noen sier at problemet kan ligge i kortleseren, og at kanskje dette kameraet ikke støtter så store kort. "Noen" har nok rett, det er ikke alle kortlesere som støtter 4GB SD-kort, og jeg tror ikke kameraet ditt heller gjør det (det er relativt nytt med 4GB SD-kort). Dersom du fremdeles har mulighet til det, bør du nok bytte det i ett/to 2GB-kort i stedet for. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt uhøflig her, men instruksjonboka er ofte en undervurdert kilde for informasjon. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er det Lexars versjon av 4 GB SD 133x? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå