Joachim_F Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lyst til å starte uken med litt mafia-action? Her er en demo av gangsterspillet Made Man. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 For å si det på en pen måte, lager de virkelig så dårlige spill i 2006? Jeg kan rett og slett ikke finne noe som var positivt med dette spillet, grafikken var elendig, styringen var upresis og sløv, fysikk var ikke-eksisterende og lyden var monoton og flat. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 fucking shit, du fuckings beeper fuckings demo'n ellers var den ok, litt kjedelig brett, tviler på at jeg bruker penger på den når den er full pris, synker prisen under 300 kanskje da. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 oboy....gråt litt inni meg når jeg så den filmen på slutten som liksom skal appelere til folk og gjøre at man faktisk har lyst til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) I pooped. Filmscenene var dårlige (har de tatt opp i 800x600?). Den plutselige skytingen var merkelig satt inn og lyden var helt skrudd. Skulle tro headsettet var ødelagt! Men.. Det positive er jo at de har fått til en demo som fungerer på en pc Jeg skøt, jeg traff overraskende nok med den herpa styringen og det var kjedelig. Huff Edit: For å ikke nevne Big Rigs, som er definitivt morsommere til tross for gameplay :!: Endret 16. oktober 2006 av Nuust Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har ikke spilt demoen enda, men gleder meg Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg tror Mafia er og blir det beste mafia/gangster spillet som er laget fortsatt. Rart det der.. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det sugde hardt, nuff said. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 da er jeg den eneste som faktisk likte den da, jeg grafikken var ikke super, men det var skyte lydene, noe av de bedre jeg har hørt på lenge, selve skytingen var også kul. folka tålte akkratt passe også Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg tror Mafia er og blir det beste mafia/gangster spillet som er laget fortsatt. Rart det der.. 7085337[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg