hitokiri Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Apple-sjef Steve Jobs mister ikke nattesøvnen over Zune, skal vi tro uttalelsene hans i et intervju. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er mye bedre å ta en av ørepluggene dine ut og putte den i øret hennes. Da er dere koblet sammen med to fot hodetelefonkabel, sier Jobs.Et sjekketriks fra Jobs, hvem så det komme? :!: Selv er jeg helt enig med Jobs. Wifi trekker bare strøm, og Microsoft er eksperter på å gjøre ting ekstra vanskelig og ubrukelig. Lag heller en MP3-spiller med A2DP. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er mye bedre å ta en av ørepluggene dine ut og putte den i øret hennes. Da er dere koblet sammen med to fot hodetelefonkabel, sier Jobs.Et sjekketriks fra Jobs, hvem så det komme? :!: Selv er jeg helt enig med Jobs. Wifi trekker bare strøm, og Microsoft er eksperter på å gjøre ting ekstra vanskelig og ubrukelig. Lag heller en MP3-spiller med A2DP. 7080409[/snapback] Helt enig med deg mr. sigmund! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 er så jeg merker forvrengningsfeltet helt hit. om jenta sitter rett ved siden av så skru på streaming og kobl henne til der. trenger ikke å gå ut på nettet og søke der. på mange måter er det nesten slashdot-kvalitet over jobs sine uttalelser Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Et sjekketriks fra Jobs, hvem så det komme? 7080409[/snapback] Tror nok ingen hadde ventet det Selv er jeg helt enig med Jobs. Wifi trekker bare strøm, og Microsoft er eksperter på å gjøre ting ekstra vanskelig og ubrukelig. Lag heller en MP3-spiller med A2DP. 7080409[/snapback] Wifi har stor gagdetfaktor da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg