asad Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Noe rart har skjedd. Jeg restartet pcen min, og nå kommer jeg kun til Windows XP lasteskjermen før alt blir svart og ingenting skjer. Jeg har ikke installert nye programmer, tukla med hardwaren eller noenting. Etter ca 20 restarts med samme resultat, begynner jeg å få litt panikk. Jeg har en 24timers Gothic 3 save, som IKKE KAN GÅ TAPT. Hva kan ha skjedd her? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du forsøkt Safe Mode? Hvis du ikke får orden på det direkte så kan du alltids ta en Repair Install. Du mister ingen filer. Hvis PC'en er defekt kan du ta disken over til en annen og hente ut filene der. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du forsøkt Safe Mode?Hvis du ikke får orden på det direkte så kan du alltids ta en Repair Install. Du mister ingen filer. Hvis PC'en er defekt kan du ta disken over til en annen og hente ut filene der. 7080247[/snapback] Jeg fikk faktisk gått inn via safe mode, men ikke den øverste, med det 3. valget man får opp. Jeg tok backup av saven og prøver å installere imaget fra ghost. Håper dette går bra. utrolig at noe sånt plutselig kan skje :S Hvordan tar man en repair install? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Repair install: http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm http://www.informationweek.com/windows/sho...cleID=189400897 Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Stemmer det. Skal huske på det til neste gang. takk Fikk det til å funke ved å tukle med noen kabler i kabinettet. snodige greier :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå