D3xter Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Jeg har et problem med en datamaskin som har Media center.. Hver gang jeg starter opp maskinen kommer en feilmelding og at "Media Center Reciever Service has encountered a problem and needs to close"¨ Kan klart få fjernet feilen ved å skru den av i msconfig. men da er jo muligheten for bruk av Tv fjernet.. :\ iallefall etter det jeg har lest på nettet. I de forskjellige forumene jeg har lest om problemet kan det være noe med ikke kompatibelt med DivX eller CyberDvd og noe styr.. er det noen som kan hjelpe meg? Har ringt Acer norge og ventet i 20 min for å hørre " kjør recovery" Det er en Acer Aspire E360. Er det noen som faktisk har en god forklaring om hvordan jeg kan fikse problemet uten å kjøre recovery? Ønsker Svar så fort så mulig. Stor Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zirtor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Jeg har service på Acer i bergen. Disse A AS E360 har vært veldig lite problemer med når et slikt program oppstår er det viktig at du først prøver med recovery som acer sier " alt f10 så kjører du full recovery uten cder sånn at det er sakt." Vist dette ikke fungerer ville jeg prøvd å kjøre en recovery med oem cder. ( orginalt media senter cder ) vist det fortsatt er en feil ville jeg tatt kontakt med de du kjøpte pcen hos evnetuelt komme innom hos meg så skal jeg se på det for deg. "Express Pc Service" ( i bergen ) dette produktet er så pass nytt at det helt sikkert er fortsatt under garanti. Spørsmål utenom det kan du ringe på 55107890 eller sende mail til meg på [email protected] vist du mangler cder osv.. Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar
D3xter Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Jeg har service på Acer i bergen. Disse A AS E360 har vært veldig lite problemer med når et slikt program oppstår er det viktig at du først prøver med recovery som acer sier " alt f10 så kjører du full recovery uten cder sånn at det er sakt." Vist dette ikke fungerer ville jeg prøvd å kjøre en recovery med oem cder. ( orginalt media senter cder ) vist det fortsatt er en feil ville jeg tatt kontakt med de du kjøpte pcen hos evnetuelt komme innom hos meg så skal jeg se på det for deg. "Express Pc Service" ( i bergen ) dette produktet er så pass nytt at det helt sikkert er fortsatt under garanti. Spørsmål utenom det kan du ringe på 55107890 eller sende mail til meg på [email protected] vist du mangler cder osv.. Ha en fortsatt fin dag. 7079978[/snapback] Det vil si det er ingen vei å gå rundt problemet på? Microsoft norge krever visst 700 kroner timen bare for å titte på problemet.. (som i og for seg er deres eget problem som de har laget ) :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå