Driving-Jimmy Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei har prob. med den stasjonære dataen min. den begynte smått for ett par dager side med å skru seg av og på om kveldene, men nå er jeg heldig om jeg klarer å sitte i 3 kvarter. dataen bare rebooter uten forvarsel...den henger seg opp i 30 sec og skjermene blir svarte, er det noen som kan hjelpe meg? Endret 16. oktober 2006 av Driving-Jimmy Lenke til kommentar
supertine Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei har prob. med den stasjonære dataen min. den begynte smått for ett par dager side med å skru seg av og på om kveldene, men nå er jeg heldig om jeg klarer å sitte i 3 kvarter. dataen bare rebooter uten forvarsel...den henger seg opp i 30 sec og skjermene blir svarte, er det noen som kan hjelpe meg? 7079907[/snapback] Det skjedde med naboen min noen ganger.. Til slutt funka den ikke, og hun hadde visst hatt noen støvbranner inni pc. Sjekk om det er masse dritt inni der.. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Mest sannsynlig er støvoppsamling som resulterer i overoppheting, som igjen resulterer i reboot. Prøv litt luft på boks Mvh Lars Thore Lenke til kommentar
Driving-Jimmy Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 ok...takk skal prøve...hvis ikke kommer jeg tilbake... Lenke til kommentar
Driving-Jimmy Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 det gikk folkens..takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå