Haraldson Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Men det skvipet som dagens ungdom tyller i seg er selvsagt ikke godt. Men man kan da blande skikkelige drinker selv om man må ty til Absolutt Vodka. Og brus er ikke noe godt blandevann. Ikke brus alene, nei. Kalinka går vel i samme kategori som Absolutt, regner jeg med? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Drikker det selvsagt bart, men skal det blandes, så blandes det i cola. 7089154[/snapback] HAHA jau :!: Lenke til kommentar
magicus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 tom colins drinkmix + eventuelt appelsin juice og eller sprite + melis + vodka = bra... Noen andre som er enig? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gran's hadde en sommerbrus gående i Remabutikkene (lys grønn, limeaktig, med redusert sukker) husker ikke navnet, men mener den het noe med S. Uansett, den var utrolig god som erstatter for tonic i en G/T. Drakk mengdevis av denne i sommer, og har til min store skuffelse ikke funnet brusen/blandevannet på Rema i det siste. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fjellbekk ....... 7087313[/snapback] To spørsmål angåande Skittles Vodka. 1: Kor mange kuler hadde du oppi? Skittlespakkane kjem i fleire størrelser. 2: Kva blandevatn egnar seg til Skittles Vodka? Vil jo helst bevare Skittles-smaken. 7087373[/snapback] 1: En til tre pakker Skittles av ordinær størrelse skal vel holde. Kjøper du en sånn megastor pose, match Skittlesene i gram (en pose = ca. 50g ?) 2: All blandevann med fruktig smak passer utmerket (f.eks Sprite, Fanta Exotic osv.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok, takk skal du ha. Eg får pakkar på 2.17 oz, circa 61g, det er nok den vanlege størrelsen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok, takk skal du ha. Eg får pakkar på 2.17 oz, circa 61g, det er nok den vanlege størrelsen. 7094059[/snapback] Hvis du skal gjennomføre Vodka Skittles, gjerne post resultatet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok, takk skal du ha. Eg får pakkar på 2.17 oz, circa 61g, det er nok den vanlege størrelsen. 7094059[/snapback] Hvis du skal gjennomføre Vodka Skittles, gjerne post resultatet 7094251[/snapback] Will do, kjøpte ein pakke med 24x 60g pakkar frå Ebay, den kjem nok innan ei veke, då skal eg gjere eit forsøk. Lenke til kommentar
Limeeg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 En personlig favoritt er Cuba Libre! Man tar en Bacardi Lemon (eller ren bacardi, ikke noe annet.) og fyller opp så mye du vil ha i det glasset du skal drikke av. Så tar du og presser en halv lime oppi der, fyll glasset opp med masse is og hell det oppi en blender. Rist min 5 sec sånn at du er sikker på at det er helt kaldt, hell tilbake i glasset. Etterfyll nå med iskald Cola. Smaker like godt vær gang! Har miksa den noen ganger på fest til andre og går nå under kallenavnet "bartenderen" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er det beste blandevannet til å ha i glasset syntes dere? Personlig, syntes jeg Ananasbrusen er god som blandevann. 7079881[/snapback] Som i Oscar Sylte sin?? Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det kommer helt ann på hva man har drikke, jeg kjøper vanligvis Smirnoff (rød label) til dette bruker jeg å blande med forskjellige ting. Man MÅ altid ha is, det er en esensiell del i drinken, så må man også ha enten lime eller sitron helst som frukt men konsentat funker også til nøds. etter jeg har hatt oppi sprit+sitron og is er det bare og fylle opp med blande vann. De siste måndene har jeg blandet veldig mye med eplejus. Den beste eple jusen er Meierienes Juice Eple og det er den som funker best til den drinken. noe som er en klassiker når det gjelder bruk av vodka er å blande med redbull/batteri som også funker kjempe bra... som tidligere bruk av is er essensielt. Har jeg kjøpt Bacardi Superior lager jeg mojito der man blander Bacardi+Lime+Mintblader+Sukker sammen... her kan man også blande med cola eller sprite. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Til vodka bør det være noe litt syrlig. Brus eller Juice, samma faen. Whiskey Sour er også mad godt. - Whiskey, JD - Sitronsaft (fra sånn liten flaske formet som en sitron) - litt vann - litt sukker Ellers blir sjelden brunsprit godt i utblandet form. men har i det siste funnet et unntak. Jeg er muligens litt sær, men Hennessy Cognac og Dr.Pepper (50/50) var killah combination. Endret 29. oktober 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mozell er jo ganske greitå bruke, for meg er det egentlig samme hvilken drikke, så lenge det ikke er noe ekstreme fanta greier med eple smak eller noe.. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 schweppes er fin å bruke til blanding, ellers ville jeg valgt kansje noe uten kullsyre. Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er det sukker i blandevannet, så er det fint å ha en skvett vann i også. man blir som oftest dårlig i magen av alt det søte dagen derpå. ;p Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tror aldri jeg har blandet noe sprit i det hele tatt. Enten drikker jeg den bar eller så er det noen andre som blander den til meg (som oftest jenter som kommer løpende og vil at jeg skal smake på det de har blandet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå