Gå til innhold

Beste blandevann i drinken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gran's hadde en sommerbrus gående i Remabutikkene (lys grønn, limeaktig, med redusert sukker) husker ikke navnet, men mener den het noe med S. Uansett, den var utrolig god som erstatter for tonic i en G/T. Drakk mengdevis av denne i sommer, og har til min store skuffelse ikke funnet brusen/blandevannet på Rema i det siste.

Lenke til kommentar
Fjellbekk :) .......

7087313[/snapback]

To spørsmål angåande Skittles Vodka.

1: Kor mange kuler hadde du oppi? Skittlespakkane kjem i fleire størrelser.

2: Kva blandevatn egnar seg til Skittles Vodka? Vil jo helst bevare Skittles-smaken.

7087373[/snapback]

1: En til tre pakker Skittles av ordinær størrelse skal vel holde. Kjøper du en sånn megastor pose, match Skittlesene i gram (en pose = ca. 50g ?)

2: All blandevann med fruktig smak passer utmerket :) (f.eks Sprite, Fanta Exotic osv.)

Lenke til kommentar
Ok, takk skal du ha. Eg får pakkar på 2.17 oz, circa 61g, det er nok den vanlege størrelsen.

7094059[/snapback]

Hvis du skal gjennomføre Vodka Skittles, gjerne post resultatet :)

7094251[/snapback]

Will do, kjøpte ein pakke med 24x 60g pakkar frå Ebay, den kjem nok innan ei veke, då skal eg gjere eit forsøk.

Lenke til kommentar

En personlig favoritt er Cuba Libre!

Man tar en Bacardi Lemon (eller ren bacardi, ikke noe annet.) og fyller opp så mye du vil ha i det glasset du skal drikke av. Så tar du og presser en halv lime oppi der, fyll glasset opp med masse is og hell det oppi en blender. Rist min 5 sec sånn at du er sikker på at det er helt kaldt, hell tilbake i glasset. Etterfyll nå med iskald Cola. Smaker like godt vær gang! Har miksa den noen ganger på fest til andre og går nå under kallenavnet "bartenderen" :p

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på hva man har drikke, jeg kjøper vanligvis Smirnoff (rød label)

til dette bruker jeg å blande med forskjellige ting. Man altid ha is, det er en esensiell del i drinken, så må man også ha enten lime eller sitron helst som frukt men konsentat funker også til nøds. etter jeg har hatt oppi sprit+sitron og is er det bare og fylle opp med blande vann.

De siste måndene har jeg blandet veldig mye med eplejus. Den beste eple jusen er Meierienes Juice Eple og det er den som funker best til den drinken.

noe som er en klassiker når det gjelder bruk av vodka er å blande med redbull/batteri som også funker kjempe bra... som tidligere bruk av is er essensielt.

Har jeg kjøpt Bacardi Superior lager jeg mojito der man blander Bacardi+Lime+Mintblader+Sukker sammen... her kan man også blande med cola eller sprite.

Lenke til kommentar

Til vodka bør det være noe litt syrlig. Brus eller Juice, samma faen.

Whiskey Sour er også mad godt.

- Whiskey, JD

- Sitronsaft (fra sånn liten flaske formet som en sitron)

- litt vann

- litt sukker

Ellers blir sjelden brunsprit godt i utblandet form. men har i det siste funnet et unntak.

Jeg er muligens litt sær, men Hennessy Cognac og Dr.Pepper (50/50) var killah combination.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...