bjaa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hallois! Skal overnatte i Lillestrøm til helga, i forbindelse med autofil. Noen som har peiling på noen utesteder med 18 årsgrense? Lest litt på nettet, finner noe som blei skrevet i 2004 osv, Martin's bl.a skal vist ha 18 årsgrense på fredager, men ting kan ha forandret seg på et par år Så noen som veit? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Martin's har 18-årsgrense på fredager, men jeg tror det er 21 på lørdager. På fredager er det forresten mange unger på 16 som kommer inn ved hjelp av falsk leg, sikkert ikke så veldig gøy. Endret 16. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hehe, hørt det er en blanding av en barnebursdag og danskebåten på Martin's, hehe. Er det ingen andre steder? Regner med fotbalpub'n, republic, er 18 år eller? Noen andre? Endret 16. oktober 2006 av bjaa Lenke til kommentar
Mow Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 pass på å bevege deg ute alene i lillestrøm når du ikke kjenner noen. er utrolig mye idioter som skal bråke hele tiden der. anbefaler deg heller 15min på tog og kose deg i Oslo;) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, det er nok mer å finne på i Oslo. Det er dessuten ofte bråk, spesielt rundt Martin's, hehe. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Skal sove på Fagerborg Hotel, er det langt unna tog til Oslo? Pris? Hvor langt utover natta går togene? hadde vært artig med en tur ut i Oslo også, har jo både fredag og lørdag. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fagerborg ligger da ganske sentralt i Lillestrøm, så det er ikke noe problem å gå til togstasjonen. Hvor ofte/når togene går, er jeg ikke helt sikker på, men det kan vel sjekkes på nsb.no. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fagerborg ligger da ganske sentralt i Lillestrøm, så det er ikke noe problem å gå til togstasjonen.Hvor ofte/når togene går, er jeg ikke helt sikker på, men det kan vel sjekkes på nsb.no. 7079568[/snapback] hehe, tar jo bare litt over 5 min å gå lillestrøm over da Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 synd du ikke kommer inn på Klimt (ihjel), fordi det er der alle drar... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det er synd at Waterhole er lagt ned. Det samme kan sies om Bryggeristua... Brune puber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå