Gå til innhold

Rimelig 20-tommer fra Dell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 2 stk av den gamle typen (1x2006 og 1x2007) Ser mye på film, og det er en grunn til at jeg kjøpte en til ;-)

HDCP støtte er jo vel og bra, men for min del veier ikke dette opp mot svideo, komposittinngang og usb-hub.

7224695[/snapback]

altså, du har en 2007WFP, vil du si at det rett og slett er et jævlig godt kjøp?

7224789[/snapback]

Etter jeg mottok min 2005fpw bestemte jeg meg umiddelbart for å kjøpe en til, så ja. :-)

Designet er mer strømlinjeformet på 2007wfp, og foten tar mindre plass, men samtidig har de lagd et dårligere og tregere menysystem, og foten kan ikke justeres like høyt som den gamle.

Tror panelet er det samme, ser i allefall ingen betydelige forskjeller i kontrast eller lys.

Har ingen HDCP kilder å sjekke med, så jeg vet ikke om min skjerm støtter det, men jeg finner ingen info om at den gjør det annet enn i produktspesifikasjonen på nett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er altså HDCP som er det eneste E207WFP har å slå i bordet med. Er dette viktig for deg er saken klar. Er det ikke, så anbefaler vi heller å handle 2007WFP på tilbud.

Det står i spesifikasjonene til 2007 WFP, at den også har HDCP støtte. Jeg gikk iallefall for siste alternativ, og kjøpte en 2007 WFP, på salg, før E207WFP var testet noen plasser.

Det er enda fire dager igjen av salget på 2007 WFP

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser at samtlige skjermer under 20"/24" er satt ned, slik at ordinærpis er lavere enn da jeg kjøpte min skjerm.

To gode tilbud på begge 20" nå, jeg gav jo 400kr mer for 2007WFP, enn det dem skal ha for den nå. Å den var satt ned 1000kr når jeg kjøpte den.

Skjermene deres synker altså i verdi. Men det er jo en bra ting for oss.

Kan iallefall ikke kjøpe feil nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...