Gå til innhold

Rimelig 20-tommer fra Dell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om den er bedre, den har usb og firewirehub, og den har mange innstillingsmuligheter for ergonomi, opp ned, høyre venstre.

Den er på 8ms, den nye skjermen som skulle være veldig billig, men som ikke ble det, er vell på 5ms.

Kan godt tenkes at den nye "billige" skjermen er bedre, jeg vet ikke, men jeg syntes det virket logisk å kjøpe en 2007WFP nå, siden den er satt ned 1000kr, å da bare er 500kr dyrere en billigversjonen.

Men jeg kan egentlig ikke uttale meg om den ene skjermen er mye bedre eller i det hele tatt bedre en den andre, men det som er sikkert er at den har bedre innstillinger for komfort.

Lenke til kommentar
Vet ikke om den er bedre, den har usb og firewirehub, og den har mange innstillingsmuligheter for ergonomi, opp ned, høyre venstre.

Den er på 8ms, den nye skjermen som skulle være veldig billig, men som ikke ble det, er vell på 5ms.

Kan godt tenkes at den nye "billige" skjermen er bedre, jeg vet ikke, men jeg syntes det virket logisk å kjøpe en 2007WFP nå, siden den er satt ned 1000kr, å da bare er 500kr dyrere en billigversjonen.

Men jeg kan egentlig ikke uttale meg om den ene skjermen er mye bedre eller i det hele tatt bedre en den andre, men det som er sikkert er at den har bedre innstillinger for komfort.

7208168[/snapback]

Billigskjermen har vel TN, den "dyre" har S-IPS/P-MVA, så innsynsvinkelen of gargene blir jo bedre, så jeg vil si den dyre er en markant bedre deal slik prisene er nå.

AtW

Lenke til kommentar

7208168[/snapback]

Billigskjermen har vel TN, den "dyre" har S-IPS/P-MVA, så innsynsvinkelen of gargene blir jo bedre, så jeg vil si den dyre er en markant bedre deal slik prisene er nå.

AtW

7208385[/snapback]

Hva vil TN og S-IPS/P-MVA si?

Jeg fant ikke ut om det var TN eller S-IPS/P-MVA på noen av skjermene i dells informasjon om skjermene.

Den 2007WFP, er jo stemplet UltraSharp, den billige er det ikke. Hva utgjør de forskjellene?

Men hvordan er skjermene i forhold til bakgrunnsbelysning?

Lenke til kommentar
Hm, jeg ble virkelig usikker på hvilken jeg skulle bestille, E207WFP eller 2007WFP :hmm:

7217675[/snapback]

Med mindre du får et godt tilbud på den nye billigskjermen, er 2007WFP et mye bedre kjøp.

Verdien kan vel sammenlignes med veiledende pris, i alle fall med to skjermer fra samme produsent.

Lenke til kommentar

7208168[/snapback]

AtW

7208385[/snapback]

Hva vil TN og S-IPS/P-MVA si?

Jeg fant ikke ut om det var TN eller S-IPS/P-MVA på noen av skjermene i dells informasjon om skjermene.

Den 2007WFP, er jo stemplet UltraSharp, den billige er det ikke. Hva utgjør de forskjellene?

Men hvordan er skjermene i forhold til bakgrunnsbelysning?

7217369[/snapback]

Som allerede nevnt, så er det forskjellige paneltyper, desverre så bruker Dell to panetyper på det samme modellnavnet, noe som er ganske irriterende, fordi man ikke vet hva man får. (ultrasharp har både s-ips og p-mva)

AtW

Lenke til kommentar
Har 2 stk av den gamle typen (1x2006 og 1x2007) Ser mye på film, og det er en grunn til at jeg kjøpte en til ;-)

HDCP støtte er jo vel og bra, men for min del veier ikke dette opp mot svideo, komposittinngang og usb-hub.

7224695[/snapback]

altså, du har en 2007WFP, vil du si at det rett og slett er et jævlig godt kjøp?

Lenke til kommentar
Skulle vi ikke kjøre inn mot Dell for å få dem til å ha et tilbud?

7224677[/snapback]

Tror ikke vi kan få tilbud på 2007WFP, siden den er på tilbud nå...meget godt tilbud også, 1000kr :)

Hvordan vil dere som har / hatt en 19" si at den er i en duell mot en 20" WS skjerm? Tenker da spesielt på filmtitting.

7224706[/snapback]

Med WS skjerm får man vell egentlig et bedre bilde av filmen, siden man kan se på filmen i WS format :)

Blir vel egentlis som å sammenligne et vanlig tv mot et widescreen tv, uten at jeg skal si meg sikker der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...