ilpostino Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har en Digital AV-kabel til xBoxen min hjemme men jeg har en sterk mistanke til at denne nå er ødelagt så jeg må ha en ny. Jeg tenker da på noe ala denne. Noen som vet om bnoen butikker i Oslo som har denne på lager? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Eneste jeg fant var at datakjeden i oslo har bekreftet dato den 26. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Eneste jeg fant var at datakjeden i oslo har bekreftet dato den 26. 7079408[/snapback] var det jeg også så, men virker som både Datakjeden og mange andre webshops får den inn igjen i de dager.... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Sjekk Spaceworld på Storgata, siden jeg kjøpte min der(den du linka til) Endret 16. oktober 2006 av Spidy Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Spaceworld, EB Games, og sikkert Hi-Fi klubben og Hi-Fi centerkjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå