larschroe Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har nettop kjøpt en ca. 92-modell MT5 som jeg tenkte å registrere på nyåret (jeg må betale avgifter for et helt år om jeg registrerer den nå, eller?). Omtrent hva kan jeg forvente å betale i forsikring (billigste alternativ)? Jeg er 18,5 år. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Altså, du må jo betale for hele året ja. Du kunne ikke vært grei og oppgi hvor mange ccm det er på motorsykkelen? Jeg ville gått for kasko, uansett om det er dyrt. Krasjer du så er du fucked uten kasko. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) det lønner seg ikke med kasko på en MT5! for da blir forsikringen dyrere en sykkelen men disse syklene tåler vel alt uansett Endret 16. oktober 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) det lønner seg ikke med kasko på en MT5! for da blir forsikringen dyrere en sykkelen men disse syklene tåler vel alt uansett 7081111[/snapback] Hvilken prisklasse er det på denne sykkelen? Altså, jeg snakker om at hvis fyren krasjer med den, ingen sykler tåler en real smell. EDIT: Okay, hvis sykkelen koster 8K, er det lite vits i, men hvis sykkelen skulle f.eks koste 25K er det verdt det. Endret 16. oktober 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) kansje 8K (om det er så mye ) 14 tegn :O Endret 16. oktober 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå