Mala Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hahaha,nydelig observert Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Står da ganske tydelig i omtalen da, ved siden av bildet Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bra eg allereie har på meg permuniformen... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det kjedelige er at det bare er to lag, blir litt tørt i lengden Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Aaaaaaah.....Jeg begynte å se Band of Brothers for 2-3 gang like før jeg fikk tak i Company of Heroes, og er helt i WW2 modus nå. Det eneste som skuffer meg sålangt i dette geniale spillet er at vi for øyeblikket ikke har fått kontrollere 'Easy Company'. Forutenom dette så er spillet bare helt genialt, og ikke så rent lite frustrerende. Tror jeg blir gal av tyske soldater som stjeler områder fra meg, og antitankskanoner som skyter i filler tanksene mine etterhvert som de rykker fremover. Mens dette pågår kommer det noen tyske tanks og angriper basen min, og alle styrkene mine er selvsagt ute på oppdrag for å kapre nye ressursområder eller strategisk viktige områder i henhold til oppdraget. Men det går nå fremover, ett område av gangen. Victory will be ours, again. "There was a time when the world asked ordinary men to do extraordinary things." Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ingen som har noe hørt rykter om tilleggspakke til dette geniale spillet ennå? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Woot! skal prøve dette spillet nå og så tvinger det meg til å sette pagefile til minimum 768? Har hatt den på 512 uten problemer med oblivion f.eks.... hrmf sære spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg