Onkel Kompost Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Helt sikkert. Jeg prøvde bare å virke uskyldig Jeg kan prøve å suge tak i en av fotografene på jobb, men tror neppe at de vil ha taperull-servet mitt på kostbart utstyr Tror ikke jeg vet om noen med filmbasert EOS. Men det er jo et lite problem da. Tror jeg satser på å få lage Minitaren litt mer likt annet kamerautstyr Nord, jeg er i vest, jeg Ja der ser du. Tenke seg til, stikke av til vestlandet. Jeg skal reise sør/vest til jul, besøke foreldrene og kompisene mine. Grunnen til at jeg er her i nord er rett og slett skole. Men uansett, det var en digresjon. Har du guider på å bygge om Minitaren slik at den passer til andre kameratyper også da? Kan bli interessant. Lykke til videre i alle fall. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Så där, da var systemet på plass. Har brukt to rør, ett inni det andre. Linsa i det innerste røret, som kan justeres ut og inn - fokus Legger ved et par bilder, et tatt med det nye systemet, et med noe nytt og spennende til den digitale Lomoen... Edit: Et bilde til, av en telefon Endret 7. desember 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå