Umb Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har kjøpt meg en Hp6060ea bærbar Pc for to dager siden fra Computercity 8999kr. Det jeg synes er veldig merkelig ved den, at viften støyer så jævlig. Utifra testen utført av DINside, så har den et lav støynivå. se testen ( http://www.dinside.no/php/art.php?id=317015) Forstår ikke hva det kan være, om det er på grunn av AMD prosessor eller noe annet. Jeg bruker kun internett eller word på denne bærbaren. Jeg tok tid idag morgens, viften støyer hvert 3 tredje minutt for 32 sekunder, kontinuerlig! Både med strømforsyvning om uten. Det er så irriterende. Vet noen av dere hva dette kan være, om det er noe jeg bare innbiller meg i eller det er sånn det skal være! Kan noen hjelpe meg med det, om hva det eventuelt kan være utifra det jeg beskriver Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) BRUK 14 DAGERS ANGRERETT OG KJØP DEG ET ANNET PRODUKT!! Dette er helt normal viftestøy på denne dessverre og ikke noe feil.... At enkelte påstår at dette produktet er stille kommer an på uvitenhet eller at man rett og slett ikke har peiling... 6000 serien er langt fra stille "de med AMD prosessorer" og jeg begynte å irritere meg ganske rask over støyen på dette produktet... Støyet 5 ganger mer en min Dell 9400 med Core Duo 2,0 Ghz, men heldigvis må jeg si at skjermen røyk etter 13 dager og jeg fikk pengene mine tilbake. Kjøpte meg en Acer 5610WLMI med Core Solo 1,86 Ghz og der kan man snakke om "stille maskin der... hører ikke en dritt for å si det rett ut, jeg må legge øret 2 cm unna maskinen, da hører jeg et svakt sus "DET ER EN STILLE MASKIN" Endret 16. oktober 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
TechTune Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fikk min idag.. har oppdatert drivere/innstallert drivere osv. Tok en diagnose test på hp.com sine sider, der ble jeg informert om å laste ned drivere fra amd.com for optimal ytelse. Har ikke hatt noe "problematisk" viftestøy etter dette, ikke kontinuerlig etter 4 min. iallefall. Lenke til kommentar
Umb Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Viften min støyer så høyst at du kan høre fra tre meter, lurer på at det støynivået skal være sånn! Men kunne jeg eventult få linken til den diagnose testen? Lenke til kommentar
TechTune Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Viften min støyer så høyst at du kan høre fra tre meter, lurer på at det støynivået skal være sånn! Men kunne jeg eventult få linken til den diagnose testen? 7093353[/snapback] http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documen...3214010&lang=en Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 BRUK 14 DAGERS ANGRERETT OG KJØP DEG ET ANNET PRODUKT!! Dette er helt normal viftestøy på denne dessverre og ikke noe feil.... At enkelte påstår at dette produktet er stille kommer an på uvitenhet eller at man rett og slett ikke har peiling... 6000 serien er langt fra stille "de med AMD prosessorer" og jeg begynte å irritere meg ganske rask over støyen på dette produktet... Støyet 5 ganger mer en min Dell 9400 med Core Duo 2,0 Ghz, men heldigvis må jeg si at skjermen røyk etter 13 dager og jeg fikk pengene mine tilbake. Kjøpte meg en Acer 5610WLMI med Core Solo 1,86 Ghz og der kan man snakke om "stille maskin der... hører ikke en dritt for å si det rett ut, jeg må legge øret 2 cm unna maskinen, da hører jeg et svakt sus "DET ER EN STILLE MASKIN" 7079632[/snapback] Han har vel ikke angrerett ved kjøp i butikk? Vist ikke butikken har noe sånn åpent kjøp som elkjøp har? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 BRUK 14 DAGERS ANGRERETT OG KJØP DEG ET ANNET PRODUKT!! Dette er helt normal viftestøy på denne dessverre og ikke noe feil.... At enkelte påstår at dette produktet er stille kommer an på uvitenhet eller at man rett og slett ikke har peiling... 6000 serien er langt fra stille "de med AMD prosessorer" og jeg begynte å irritere meg ganske rask over støyen på dette produktet... Støyet 5 ganger mer en min Dell 9400 med Core Duo 2,0 Ghz, men heldigvis må jeg si at skjermen røyk etter 13 dager og jeg fikk pengene mine tilbake. Kjøpte meg en Acer 5610WLMI med Core Solo 1,86 Ghz og der kan man snakke om "stille maskin der... hører ikke en dritt for å si det rett ut, jeg må legge øret 2 cm unna maskinen, da hører jeg et svakt sus "DET ER EN STILLE MASKIN" 7079632[/snapback] Han har vel ikke angrerett ved kjøp i butikk? Vist ikke butikken har noe sånn åpent kjøp som elkjøp har? 7094722[/snapback] Det har du helt rett i!! Fikk ikke med at denne var kjøpt over disk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå