g@bb@ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vel, som sagt så har jeg litt muskelsvake skuldre i forhold til resten av kroppen. Jeg har desverre hverken råd, eller tilgang til treningsstudio, og vi har hverken hantler eller noe slikt hjemme. Noen som kan komme med litt tips til hvordan jeg kan øke muskel massen i skuldrene/ryggen? Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vel, som sagt så har jeg litt muskelsvake skuldre i forhold til resten av kroppen. Jeg har desverre hverken råd, eller tilgang til treningsstudio, og vi har hverken hantler eller noe slikt hjemme. Noen som kan komme med litt tips til hvordan jeg kan øke muskel massen i skuldrene/ryggen? 7078903[/snapback] Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt treningsinnretning i strikk som man får kjøpt for noen hundrelapper i de fleste sportsbutikker. Eventuelt bruke 2 halvlitersflasker med vann Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, selvfølgelig! Hvor dum kan man bli! Og hva skal jeg med to 1,5 liter vann igjen? No Offence, litt overtrøtt i dag. Nettop stått opp. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Bruke de som vekter? 2 øvelser du kan utøve: - Sidehev: - Fronthev: Endret 16. oktober 2006 av christer-R Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg ser for meg hvor håpløst det er i lengden å drive på med et par flasker, hvorfor ikke kjøpe en slik vektkoffert fra ifact.no for 399 så får du det i posten med faktura inni, du slipper å betale med en gang, 10 dagers frist hvis du er blakk for øyeblikket, det er jo litt kjekt. Det blir ikke sendt i oppkrav, jeg har bestilt mange varer der, og det kommer bestandig med regninga inni pakken. Endret 16. oktober 2006 av Databamse Lenke til kommentar
raakken Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 still deg en meter fra en vegg og still deg på hendene mens beina hviler mot veggen. Så senker du deg ned, og presser opp igjen. Mulig man ikke greier så mange i starten, men man øker fort og det er gratis og god trening Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvor mye koster slike "treningskofferter" med vekter i, på butikken? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvor mye koster slike "treningskofferter" med vekter i, på butikken? 7354727[/snapback] Jeg ser at G-sport har dette på 15kg til 349kr og dette på 20kg til 399kr. Biltema.no har noe de også hvis du søker på 45-380. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skal du trene opp styrke i skuldre er militærpress øvelsen du er ute etter. Fronthev/sidehev er bare volumøvelser som du helst vil fokusere på senere. Hvis du faktisk vil bli sterkere og se bedre ut bør du kjøpe deg en lang stang, og slenge på vekter etterhvert. Med en slik stang kan du ta de fire viktigste basisøvelsene: Benkpress, knebøy (Da bør du ha et stativ i tillegg), markløft og militærpress. Raaken: om han i det hele tatt klarer sin egen kroppsvekt i "omvendt militærpress" er en ting, men hvordan mener du progresjon skal utløpe seg? han må øke i belastning, ikke repetisjoner for å utvikle styrke. Eventuelt gå i anskaffelse av et løftebelte m/masse vekter. Da er det like greit og trene med stang. Blir irritert over all misledingen her inne. Dersom du har brukt et "personlig treningsprosjekt" som du tror har funka bra, trenger dere absolutt ikke dele det med folk som skal begynne å trene. De fleste av forslagene her fører bare til sterkt redusert fremgang/ingen fremgang og virker demotiverende. Mitt tips til deg er å skaffe seg litt kunnskap om kosthold og trening. Du kan bruke ressurstråden her på forumet, eller utallige andre "komme igang guider" på treningsforum.no og iform.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå