Gå til innhold

Design klart for "slakt" :)

Anbefalte innlegg

Har laget en side for en kammerat av meg som bygger bil-anlegg, Og ønsker litt kritikk.

Også har jeg satt opp 2 forslag på oppsett å linkene. Lurte på hvilket dere synes jeg bør bruke.

www.nautiluz.net

Også har jeg et lite problem oxo. Thumbnailene til hovedsiden på Anlegg vil ikke vises i Opera. Fungerer i IE.

TAKKER

Endret av travis_g
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menyen er på en måte litt skjev. Den sitter fast i høyre del av skjermen. Vet ikke om det er meningen eller ikke. Ellers var det en ganske grei side med farger som enkelte steder passet sammen. Ble kanskje litt kjedelig?

Fjern ..::: www. naut..... -saken fra <title>. Det er skikkelig dritt om man skal legge siden til i bookmarks.

Veldig fin liste over linker. Det passet liksom perfekt og var ryddig. Ellers hadde galleriet stygg border rundt thumbnailene. Forside-knappen var på motsatt side av det jeg er vandt med, men det er vel ikke dumt å være original? :)

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke ta med metall platen;) Er eneste jeg har å si på designet. Kræsjer ganske mye med det andre du har gjort. Og linken til forside er skeiv med hensyn til de andre linkene. Altså den er høyere oppe enn de andre.

Endret av skromt
Lenke til kommentar

Takker.

Thumbnailene er fikset (Det var jo nesten flaut at jeg ikke så det selv :blush: )

Har endret titelen oxo. Egentlig enig med deg der.

Når det gjelder stålplaten, så er det noe som han kommer til å bruke til bilen sin ol. Event som et merke på anleggene han har byggd, så jeg tenkte at det burde være med på siden et eller annet sted, men jeg holder på å få den til å passe bedre med resten av siden.

Menyen skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor er sånn. Har faktisk ikke lagt merke til det. Får gå litt mer grundig gjennom koden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...