Gaston Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fanken! Skal sende NRK mail jeg også. Oppfordrer alle til å gjør det. Come on lads! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) bra Gaston! gjør det! takk for advarselen, men jeg kommer ikke til å redigere posten min. hvis en admin vil banne meg for å prøve å hjelpe det norske folk, så får det heller være sånn.. jeg avskyr antiprater. dessuten tror jeg ikke diskusjon.no får pes på grunn av dette.. de store norske mediene nevnte en svensk piratside for litt siden, og de er på nett enda hvis hele tråden står i fare for å bli fjernet, skal jeg revurdere. (jeg har redigert den forferdelig vonde posten min en smule) edit:glemte en ting: jeg leser aldri forumregler. fordi jeg alltid holder meg innenfor god moral uansett. Endret 17. oktober 2006 av toro2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 edit:glemte en ting: jeg leser aldri forumregler. fordi jeg alltid holder meg innenfor god moral uansett. 7093246[/snapback] Jaha? Her ber vi om utestengelse Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Huff, også Letterman da... *sende hatmail til NRK* Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 edit:glemte en ting: jeg leser aldri forumregler. fordi jeg alltid holder meg innenfor god moral uansett. 7093246[/snapback] Det burde du gjøre. Fordi forumereglene har flere hensyn å ta, blant annet hva slags forum vi ønsker oss. Og fordi den såkalt "gode moral" er høyst subjektiv. Noen hater antipirater, noen hater pirater. Derfor er alle lover nytteorienterte, og nytteverdien i dette tilfellet er hva forumstyret anser vil være mest formålstjenlig for forumet i sin helhet, både i forhold til norsk lov og forumets formål. Og hadde du gjort det hadde du sett at våre retningslinjer sier følgende om saken: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Og videre fra netiketten, i utdrag: Vi tillater ikke piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Vi tillater heller ikke brudd på åndsverksloven eller copyrighted materiale i form av musikk eller video. Norges lover tillater deg kanskje å laste ned musikk - vi gjør det ikke. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og kan medføre utestengning eller advarsler. Siden du er en ny bruker satser jeg på at du tar disse reglene til etterretning, og lar tråden stå åpen for ytterligere poster, forutsatt at det ikke postes flere referanser til nedlastingssider. Velkommen til forumet! Eventuelle reaksjoner på moderering tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Åååh som jeg savner Letterman, husker ikke helt når jeg oppdaget at NRK hadde tatt det av lufta. Så ikke på det "fast" men i snitt i hvertfall et par ganger pr. uke. Nå savner jeg det for alvor *vill ha tilbake* Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Send klage mail til NRK. Join the gang! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Send klage mail til NRK. Join the gang! 7098434[/snapback] Done! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 For dere andre: http://www.nrk.no/informasjon/hjelp/kontakt_nrk/ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 husk: lat som du er flere. bruk alle mail adressene dine. samt, det fins ALLTID et svar på det du får tilbake. ikke vær sinna eller formell- vær personlig og skuffet. call you'r friends! Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som husker navnet på han dyremannen som kom innom i ny og ne? Han tok med dyr fra en nærliggende zoo.. Husker ikke navnet på fyren.. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg er ikke skuffet over det....syntes det var bra at nrk fjernet det... litt kjedelig etter min smak! Men stå på dere som vil ha det tilbake Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Letterman! Hadde ikke lagt merke til at det var borte, ettersom atdet var mer et program jeg så på når jeg fant det på TV, og ikke rutine. Nå savner jeg det Bush-vitsene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trodde det var noe mellom sesongene eller noe sånt jeg, men har de fjerna det? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som husker navnet på han dyremannen som kom innom i ny og ne? Han tok med dyr fra en nærliggende zoo.. Husker ikke navnet på fyren.. 7141969[/snapback] Jack Hanna Morsomt! :!: Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som husker navnet på han dyremannen som kom innom i ny og ne? Han tok med dyr fra en nærliggende zoo.. Husker ikke navnet på fyren.. 7141969[/snapback] Jack Hanna Morsomt! :!: 7142692[/snapback] Ahh, stemmer.. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trodde det var noe mellom sesongene eller noe sånt jeg, men har de fjerna det? 7142121[/snapback] Tydeligvis. David Letterman Show har vel heller ikke noen sesong, de sender jo på julaften og nyttårsaften. Men kanskje man kan skaffe seg det "på andre måter" ... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Letterman var jo perfekt avslapping før sengetid. Men litt teit at det gikk med en ukes forsinkelse. Som Letterman selv sa: "Does it take one week to ship it over?" Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De sender det på den svenske kanalen 6. Man får den med viasat Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De sender det på den svenske kanalen 6. Man får den med viasat 7143447[/snapback] Men det som er greia med late show er det er chill. orker ikke stresse med noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå