avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Tenkte å starte en tråd som beskriver hvor man kan finne de forskjellige teleportsteinene til de forskjellige byene, slik at man slipper å frustrere seg over å måtte lete i timesvis etter de knøtte små rundingene som ligger over alt... Skal oppdatere her etterhvert som folk poster info. Listen skal nå være sortert alfabetisk, med mindre jeg har surret Myrtana: Ardea: på et bord inni byen, som du finner rett frem fra inngangen. Cap Dun: Ligger på en hylle i varehuset Faring: Inne i hulen på starten av byen Geldern: På en stein utenfor den sørlige inngangen til byen, evt Mirzo også. Du får et oppdrag hvor du skal banke han, og da kan du ta steinen fra han mens han ligger nede. Gotha: i første bygning til høyre etter orc-vaktene, den med en ambolt ("anvil") utenfor døra. Der ligger steinen på bordet rett mot ingangen. Monestary: I kjelleren med mange mange trapper, i en låst kiste på bunn Montera: Inne i det ene huset der du finner en paniced slave i ytterkanten av Montera, evt på liket av en orc merchant inne slottet, som selger våpen og armor. Nemora: i en kiste i skråningen til høyre for rebel guards. De som står ved den øverste utgangen. Kisten står innimellom noen busker. Okara: På en stein rett ved inngangen til Okara, i tillegg har Paladin Roland, samt smithen hver sin stein så vidt jeg husker. Reddock: I hulen med Cave Goblins, første hule forbi Reddock. Silden: i midten av en steinsirkel rett utenfor byen, i tillegg har shamanen en. Trelis: I en kiste rett utenfor byen, gjemt bak en Beliar shrine. Vengard i hulen som ligger i Gotha. Etter du har kommet inn i det store "hulerommet", er det to innganger. Stenen ligger i den til høyre. Til kongen i Vengard: På bordet i tårnet hvor fire magen er. Nordmar: Fire Clan: I det første huset til høyre, det som ligger litt borte fra resten av byen Fire monastery - Nederste level i biblioteket i en låst kiste til høyre for trappene. Hammer Clan: I huset til smeden Ingvar Wolf Clan: I en låst metall kiste i huset Rune står utenfor. En til ligger på bordet i huset til Ronar. Varant: Bakaresh City - Nær Silvio ved inngangen i Vest Bakaresh Temple - Inni tempelet i det første lille rommet til høyre. Ben Erai:: På den ene tønna foran Navaras Ben Sala:: Rett utenfor krydder-butikken sammen med en haug korn Braga: Selgeren Bernado har en Lago:: I kompost haugen til Garteren Rasul Mora Sul - På en benk ved siden av Bandaro Ishtar: I - Ved hovedinngangen på et bord. Teleporterer til foran hoved vakten. II - Helt bakerst i Zuben's chamber ved siden av sengen hans. Teleporterer til palasset hans. Er voktet av en enslig hashishin og det er ikke mulig å ta stenen uten at han ser det. Xardas' Tower - på bordet rett ved Xardas - i landet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nordmar Takk til alle som har hjulpet til Endret 10. november 2006 av KriFos Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Obs - navnene kan være litt staveleifet, har akkurat avsluttet G3 etter en out-of-memory-crash (har jo bare 2 GB ) - og orker ikke gå inn igjen, sove nå - fikser i morgen. 7078700[/snapback] Vurdert å aktivere page-fila? Den første byen: unknown (var det ikke fra "bossen"?) 7078700[/snapback] Mener den lå rett opp i dagen. Lurer på om den ikke lå på det bordet der du starter, eller i en kiste, husker ikke helt. Bossen har verdenskartet. Jeg tror ikke han hadde en teleport-stein. Landsbyen heter Ardea, forøvrig. REDDOCK: unknown (tror det var i en kiste en eller anna plass nede der) 7078700[/snapback] Den ligger i en kiste i hulen med cave goblins (første hula du kommer til når du utforsker videre forbi Rebel campen. CAP DUN: unknown (lurer på om det ikke var i varehuset?) 7078700[/snapback] Den ligger på en hylle i varehuset. Endret 16. oktober 2006 av baltie Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Obs - navnene kan være litt staveleifet, har akkurat avsluttet G3 etter en out-of-memory-crash (har jo bare 2 GB ) - og orker ikke gå inn igjen, sove nå - fikser i morgen. 7078700[/snapback] Vurdert å aktivere page-fila? Har da det... men hjelper ikke med memory-leaks så det synger. Skjer alltid når jeg skal lagre - og da mister jeg gamet, samt det forrige (quicksave), og av og til laaaaaang tid med spilling. Derfor lagrer jeg nå hele tiden på et nytt game - må slutte med quicksave. Ellers, takker for info - oppdatere, og så sove.. i promise. edit: forbi reddock? eller i southern caves i det første store rommet med goblins der inne? Endret 16. oktober 2006 av KriFos Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Husker ikke hvor steinen til silden ligger, men han shamanen har ihvertfall en. Geldern: På en stein utenfor den sørlige inngangen til byen Faring: Inne i hulen på starten av byen Gotha: Det er flere, en ligger inne i byen et sted, mens en annen ligger inne i kista i huset utenfor byen Hammer Clan: I huset til smeden ingvar Fire Clan: I det første huset til høyre, det som ligger litt borte fra resten av byen Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Montera: Inne i det ene huset der du finner en paniced slave i ytterkanten av Montera. 7078700[/snapback] Jeg fant denne på liket av han orc merchanten inne slottet, han som selger våpen og armor Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Legger den til - er alltid flere enn en gatestone ser det ut til Men er vel lettest den som man slipper å drepe for, hehe... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Steinen i Silden finner du i midten av en steinsirkel rett utenfor byen. Steinen i Ardea ligger på et bord inni byen, som du finner rett frem fra inngangen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Den til Vengard (er ikke sikker på om jeg husker riktig navn, men det er i alle fall byen med bobla over seg ) finner du i hulen som ligger i Gotha. Etter du har komt inn i det store "hulerommet", så er det to innganger, og jeg mener å huske et stenen ligger i den til høyre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Når du sier "Gotha", mener du da Gotha hvor orkene holder til, eller lenger opp, der hvor man finner demonen og hans lakeier? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Når du sier "Gotha", mener du da Gotha hvor orkene holder til, eller lenger opp, der hvor man finner demonen og hans lakeier? 7088956[/snapback] Da mener jeg den delen av Gotha der demonen og hans lakeier holder til. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke F*** om jeg finner en Teleporter Rune i Okara. Har lett på hver eneste stein i en mils omkrets uten og finne den og ikke har hverken Smeden eller Roland Teleporter Rune til salgs heller... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ta en sjangse på å stjele det fra enten Roland eller smeden. Jeg fant teleporter rune'en på det døde liket til Roland, i alle fall. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke F*** om jeg finner en Teleporter Rune i Okara. Har lett på hver eneste stein i en mils omkrets uten og finne den og ikke har hverken Smeden eller Roland Teleporter Rune til salgs heller... 7096221[/snapback] Den er rett utafor inngangen til Okara... Når du står vendt mot inngangen med de to rebelvaktene skal den være rett bak deg til venstre. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Trelis: I en kiste rett utenfor byen, gjemt bak en Beliar shrine. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nope, finner ingen i Okara. Det er nok en bug. Det er nå ikke så langt å gå dit så det er ikke allverdens problem akkurat... Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Første ørkenby etter passet, der har kjøpmannen som nekter å betale tribute og som du må sloss med, en teleporter stone. Lenke til kommentar
mortefos Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 noen som vet om det er noe teleporter stone for monestery? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Monestary - i kjelleren med mange mange trapper, i en låst kiste på bunn. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nemora : i en kiste i skråningen til høyre for rebel guards. De som står ved den øverste utgangen. Kisten står innimellom noen busker. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 For de som sliter med å finne Geldern- og Okara-steinene, så har jeg noen bilder: Okara-steinen: Geldern-steinen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå