Pingla Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Foreslå å opprette en egen underkategori for GPS'er i "Mobil og PDA" og samtidig endre hovedkategoriens navn til "Mobil, GPS og PDA". Blir postet veldig mange tråder som omhandler GPS i elektronikk-kategorien, da folk forbinder denne med forbruker-elektronikk. Ifølge Aalton's sticky i elektronikk-forumet så skal det omhandle generell elektronikk som lodding, dioder, led, kretser, etc. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Noen der? REF: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561830&st=0 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er flere enn bare deg som ønsker dette? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har ikke et reelt ønske om det men det er jo pga at jeg selv ikke har GPS. Hadde jeg derimot hatt det, ville jeg ønske underforumet velkommen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Dette blir gjort noe med veldig snart. EDIT: GPS-forum. Navnet på kategorien vil ikke bli endret med det første da en GPS er en mobil i seg selv. #Saken avsluttes# Endret 25. oktober 2006 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg