veluci Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 hvordan kan eg få taki Bitlord til macen min? fant det ikke på www.download.com Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Bitlord er en Windowsapplikasjon. Last ned Azureus. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kan også anbefale Azureus. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kan anbefale Xtorrent. Har innebygd søkemotor. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Anbefaler også varmt Xtorrent til mac. Eneste minus er at når det forlater beta stadiet vil det bli shareware. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) hvorfor ikke laste ned Opera 9? den har jo innbygd IRC klient også.. pluss at den kan laste ned torrent. Opera Endret 5. november 2006 av heisau Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Såvidt jeg vet, så er det ikke lov å snakke, eller promotere ulovlig nedlasting, og dette gjelder forøvrig Mac også... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Såvidt jeg vet, så er det ikke lov å snakke, eller promotere ulovlig nedlasting, og dette gjelder forøvrig Mac også... 7252238[/snapback] Du tar fullstednig feil, det er lov til å duskutere dette på forumet, så lenge man ikke kommer inn på "ulovlige" ting som torrents kan bruke til . Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Det er ikke lov og promotere ulovlig nedlasting, men torrent kan brukes lovlig, til diverse linux download, linux programmer med mer. Altså det er lov og snakke om torrent programmer. Endret 9. november 2006 av St. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå