Gå til innhold

Castle Crashers - Xbox360 Arcade

Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som ser fram til denne tittelen til Live Arcade?

Spillet lages av The Behemoth (som bl.a. laget Alien Hominid). Alle karakterer i spillet er tegnet for hånd, noe som gjør at spillet får et unikt utseende, og best av alt: mulighet for å spille 4 player co-op! :)

God gammeldags 2d scroller beat-em-up på sitt beste!

Trailer - spillets trailer. Ja, det ser ut som om det sliter med FPA, men om du sjekker gameplayvideoene nedenfor, så ser du at det ikke stemmer :)

PAX 06 - Gameplay fra PAX 06. Elsker at man ri på dinosaurer. Minner litt om gode,gamle Golden Axe :D

Comic-con - Mer gameplay!

Spillets hjemmeside

Et par bilder til slutt:

post-30842-1160951675_thumb.jpg

post-30842-1160951733_thumb.jpg

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ser bra ut. Blir sikkert svært gøy om man får samlet 4 stykker i samme rom, men Live er vel også en mulighet.

Det er bra å se at det begynner å komme nyutviklede spill til Arcade, det oversvømmes jo av relanseringer av 10 år gamle spill. Personlig sitter jeg å venter på Lumines, et spill jeg virkelig har savnet etter at jeg solgte psp'en

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg helt vanvittig til dette spillet. Jeg elsker side-scrolling action spill og håper det kommer mange fler!  :!:

Siden det er snakk om Castle Crashers, har du sett denne videoen?

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=16412  ...  :lol:

7079759[/snapback]

Får ikke åpnet videoen, men er det den med telefonopptaket av hu dama som klager på at spillet er rasistisk? Finnes nok av syke mennesker ute i verden ja! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...