Gå til innhold

Slette program ved oppstartliste

Anbefalte innlegg

Kan jeg slette disse program på min oppstartliste:

MSMSGS - messenger.exe"

InCD - AHEAD\InCD\InCD.exe

Begge ligger under programfiler c disk.

Vet ikke om disse trengs å stå der? og om de kan settes opp der senere hvis behov?

Bruker ikke messenger tror jeg, det har vel en betydning for Outlook Express, men jeg bruker Office Outlook som standard epost klient.

InCD hører til Nero og tror det har med skriving på cd å gjøre bruker ikke det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det skal gå greit.

The incd.exe process is the main process for the InCD program. It allows you quick access when burning files to CD/RW. With it running, you can drag files onto a CD to have them instantly written, much like you would when copying files to a floppy disk or hard drive. If you use this feature of the Nero Burning ROM software, you should leave this process running.

Har du bruk for denne funksjonen slår du ikke av InCD.exe.

Lenke til kommentar
Ja det skal gå greit.
The incd.exe process is the main process for the InCD program. It allows you quick access when burning files to CD/RW. With it running, you can drag files onto a CD to have them instantly written, much like you would when copying files to a floppy disk or hard drive. If you use this feature of the Nero Burning ROM software, you should leave this process running.

Har du bruk for denne funksjonen slår du ikke av InCD.exe.

7078120[/snapback]

Ja da tror jeg InCD får stå der på oppstartslisten.

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...