Kjekssjokolade Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg bruker per dags dato en ganske så sliten 17tommers CRT skjerm, som får rosa blinkeanfall en gang iblant. Derfor er det ønskelig med ny skjerm, men jeg er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Skjermen kommer ikke til å bli brukt til spilling, og hvist den skulle bli brukt i den sammenheng, kommer det ikke til å være på maskinen jeg bruker nå, pga dårlig maskinvare: -Nvidia 5900xt-128mb -Amd athlon Xp Barton 2500+ -1,5gb minne Men film, surfing, dokumenter og så vidre / og lignende kommer den til å bli brukt i sammenheng med. Selv om jeg ikke skal bruke den til spilling på den maskinen jeg bruker til dagli burde den takle spill ganske bra, siden den kan brukes på andre maskiner, som er av litt heftigere kalibrer. Widescreen har jeg veldig lyst på, mere arbeidsplass og mere behagelig å se på. Her er skjermer jeg har sett på: Dell UltraSharp 2007WFP og storebroren: Dell UltraSharp 2407WFP Absolutt øvrige prisgrense jeg kan bruke på skjerm er prisen på en 2407WFP, og da har jeg strukket meg veldig langt, etter pengboka å dømme. Ut fra den maskinvaren jeg har, kommer det til å bli et dårlig resultat hvist jeg plugger i en 2407WFP, og skrur den på max oppløsning (1920 x 1200) Ikke i sammenheng med spill, men til vanlig bruk. Altså kommer maskinen til å slite med å vise film, å slite med programmer hvist oppløsninga er så høy, på maskinen min? Er ikke så inne på skjermer men ut fra en del lesing har jeg kommet fram til at de er to ganske så habile skjermer. Men kom med forslag. Kom med anbefalinger av alle skjermer dere tror kan være av interesse, helst 20tommer, widescreen eller ikke! Justeringsmuligheter er viktige. Kom med synspunkter på widescreen vs vanlige skjermer Og andre synspunkter som kan være viktige. Alt egentlig! Takker for svar -Sigve Endret 16. oktober 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå