Grønning Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Heisann. Jeg ønsker en banner der det står Snow Devils, og det har noe med scooter å gjøre. Fargene kan være rød og hvit eller svart og hvit. Størrelsen kan være 750*150. Tusen takk. Lenke til kommentar
medlem-111311 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Her er et forslag jeg lagde på 2 minutt! Er ganske fersk med photoshop da! Endret 16. oktober 2006 av CheerAnette Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 @ CheerAnette: Selve bilde, scooteren og fargen var kjempeflott, men fonten likte jeg ikke helt. Men, det er jo ikke jeg som skal ha det, så det er ikke jeg som bestemmer Lenke til kommentar
Moenjr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Her et mitt forslag en rask skisse.. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Fine bilder! Kan dere prøve med litt grønne farger også? Kjører Arctic Cat og. EDIT: Kan dere prøve med litt større størrelse? Endret 16. oktober 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Mange flinke folk her! Kanskje jeg kan be om noe jeg også?! Noen som kan lage en banner med tekst "Tussestua Familiebarnehage"? Som de fleste da skjønner.... Skal være til en barnehage... Forslag mottas med stor takk, lønn i himmelen osv.... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Moenjr: Kunne du prøvd å forbedre den? Gjerne flere versjoner med forskjellige farger på alle. Lenke til kommentar
Moenjr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Mange flinke folk her! Kanskje jeg kan be om noe jeg også?! Noen som kan lage en banner med tekst "Tussestua Familiebarnehage"? Som de fleste da skjønner.... Skal være til en barnehage... Forslag mottas med stor takk, lønn i himmelen osv.... 7080614[/snapback] Kan godt prøve, jeg! Kunne du kanskje vært litt mer spesefikk? Altså, farger, evt motiv ++ Lenke til kommentar
Moenjr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Moenjr: Kunne du prøvd å forbedre den? Gjerne flere versjoner med forskjellige farger på alle. 7080660[/snapback] I'm on it! Har endel å gjøre idag though, så kan ta litt tid.. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Denne laget jeg før jeg så hva du egentlig ville ha, men jeg legger den ut likevel jeg. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lager mange nettsider du?! Fornøyd med de headerene du har, eller ska eg gi d et forsøk for deg igjen? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kunne prøvd deg på denne banneren. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Mange flinke folk her! Kanskje jeg kan be om noe jeg også?! Noen som kan lage en banner med tekst "Tussestua Familiebarnehage"? Som de fleste da skjønner.... Skal være til en barnehage... Forslag mottas med stor takk, lønn i himmelen osv.... 7080614[/snapback] Her er et bidrag fra meg. Men det hadde kanskje vært best å lage sin egen tråd? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Moenjr: Kunne du kuttet kantene? Slik at de blir rund. Lenke til kommentar
Moenjr Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Beklager sent svar, men har hatt mye å gjøre.. Skal få opplastet min banner med 10px feather.. Så det blir runde kanter! Må gjøre det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå