Bruker-88036 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Dette er min nevø som leker seg med kameraet mitt. Morsomt bilde, syns jeg. Endret 15. oktober 2006 av pybalto Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 et artig bilde, men her er ikke det tekniske på topp. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 et artig bilde, men her er ikke det tekniske på topp. 7077769[/snapback] For all del, nei, men man fatter vel at det heller ikke er fotografens høyeste pri på dette bildet..! Han måtte ta det når det skjedde, og poenget her er et artig motiv, og ikke et teknisk genialt bilde. Så vidt jeg kan se, iallefall! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Bra du rekrutterer ungene i tidlig alder. Vi trenger mange flere til denne flotte hobbyen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Når jeg lar 4-åringen min leke seg med D70'n passer jeg alltid på at hun har et riktig grep! Det er viktig å lære seg gode vaner tidlig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er flott at dere laerer opp smaa unger til slik. Kanskje de blir gode fotografer paa grunn av dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå