rbk_ultra Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Spørsmålet mitt er går denne ann å bytte ut min gamle celeron 1,7ghz(Willawette) med en 2,6 celeron d325( Prescott) ? er det samme cpu slot?min gamle er uPGA 478 og den jeg har tenkt å kjøpe meg er 478? i så fall er dette verdt pengene eller ska jeg satse på å spare litt penger å bygge meg en ny pc? takk på forhånd Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 det blir vel som aa gaa fra gameboy til gameboy color, litt bedre, men samme gamle greiene.. spar penger aa sats paa en ny pc du.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 HK støtter neppe Celly D hvis du har Willy nå... Lenke til kommentar
rbk_ultra Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 ok takker for så raske svar har dere noen anbefalinger på pc til maks 7000kr da? har tenkt å spille FM07 og kansje litt CS:S eller CS 1,6 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 hvis du bare skal spille de spillene kommer du deg kanskje unna med ca 3-4000... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg vil anbefale deg denne fra komplett. Har den selv, og har ikke hatt noen problemer med den. Men du må bygge den selv, så noen datakunnskaper må du da ha. Kjører CS:S lett, BF2 og HL2 går som bare det. Husk å plusse på kostnader på OS hvis du skal ha det, og muligens skjerm, men 17" LCD får du helt ned i 1500,-. Hilsen nerf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå