que Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Har litt problemer med denne kombinasjonen. Får ingen "force" i NFS, med dette rattet, det funker ellers. Har ikke testet rattet i annet spill enn Monster Truck Madness 2 som fulgte med rattet, hvor alt fungerer som det skal bortsett fra at spilelt er sikkelig dårlig. Kjøpte i grunn rattet kun pga NFS, og er litt skuffet siden jeg ikke får MS rattet mitt til å fungere sikkelig her. Noen der ute som har hatt samme erfaring som meg med denne kombinasjonen, og eventuellt hvordan fikse problemet. Linker til patcher/drivere osv. [ Denne Melding var redigert av: que på 2002-11-05 21:43 ] Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 21:41, skrev que:Har litt problemer med denne kombinasjonen. Får ingen "force" i NFS, med dette rattet, det funker ellers. Har ikke testet rattet i annet spill enn Monster Truck Madness 2 som fulgte med rattet, hvor alt fungerer som det skal bortsett fra at spilelt er sikkelig dårlig.Kjøpte i grunn rattet kun pga NFS, og er litt skuffet siden jeg ikke får MS rattet mitt til å fungere sikkelig her. Noen der ute som har hatt samme erfaring som meg med denne kombinasjonen, og eventuellt hvordan fikse problemet. Linker til patcher/drivere osv.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: que på 2002-11-05 21:43 ]</font> Samme problem, ingen løsning.. :razz: Lenke til kommentar
g0re Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 jeg har samme problemet, jeg har en Thrustmaster Forcefeedback ferrari ratt. jeg får en warning at kontrolleren kansje ikke er helt rett konfigurert i oppstart av nfshp2. den funker, men uten ffb. eller funker den 100% i alle andre spill. noen flere med andre typer ratt som har ffb problemer ? Lenke til kommentar
Pancho Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har Logitech Momo FF og har også problemer med å få dette til å fungere skikkelig med NFSHP2. FF fungerer kun 1. banen/omgangen jeg kjører, så virker det som om FF uten videre skrur seg av. Pedalene fungerer akkurat som en knapp, alt eller ingenting, og dårlig reaksjon på rattet. Ganske merkelig opplegg, for blant annet med NFS Porsche som jo kommer fra samme spill produsent, fungerer alt helt optimalt. Er det en bug i spillet ?? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har samme problemet her, ffb fungerer kun første runden. Lenke til kommentar
Pancho Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Sendte en mail til EA sin avdeling i Norge og fikk dette svaret: ----------------------------------------------------- Hei hei spillet er såpass nytt, og vi har ikke fått høre så mye ennå, så jeg kommer til å rapportere dette vidre. og ber dem da ta en titt på dette, vis det er et alvorlig feil vil dette bli rettet opp med en patch eller ligne takk for infoen :smile: support http://www.norge.ea.com ----------------------------------------------------- Ser ut som vi må smøre oss med tålmodighet og leve i håpet om at EA finner det for godt å komme med en patch, i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
que Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Godt å se at jeg ikke er alene om dette eller lignende problemer. Vi får vel også trøste oss med at vi ikke er alene i verden om dette heller, og da blir det vel fortgang i det. Quote: og ber dem da ta en titt på dette, vis det er et alvorlig feil vil dette bli rettet opp med en patch eller ligne Etter min mening, er dette en alvorlig feil at ratt/pedaler ikke fungerer i et bilspill... i det minste når det er ratt/pedaler fra de største spilleutstyrprodusentene. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 http://www.racerplanet.com/forum/showthrea...=&threadid=5119 Ser ut til at EA jobber med saken, og det er bra! Ble litt skuffet når jeg ikke fikk brukt rattet mitt. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har også et Microsoft ratt. til meg virker ikke forcen noe særlig godt på noen av need for speed spillene mine(nfs4, nfs Porsche 2000, nfs:hot pursuit 2)Rattet virker ganske bra på alle andre bilspillene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå