Irminsûl Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan noen fortelle meg hvordan jeg lager en batch-fil som åpner to Windows-programmer samtidig/etter hverandre i Windows XP? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lag en fil som du kaller .bat. Vær oppmerksom på at du må kanskje inn i mappealternativer for å kunne vise "filetternavnet". Skriv noe sånt: echo offcls c:\program.exe c:\program.exe Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Det andre programmet, på andre linje, åpner seg ikke før jeg har lukket det første -- hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 GOOGLE IT! finnes utallige batch tutorials på netttet! Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Det blir litt teit å svare Google hver gang noen spør på dette forumet - satt på spissen så kan du egentlig svare google.it på alt folk spør om. Har du ikke et konkret svar så kan du heller la være å svare. Endret 16. oktober 2006 av BareGjest Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Et eksempel: @echo off start c:\windows\notepad.exe start c:\windows\system32\calc.exe Endret 16. oktober 2006 av moskus Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Der ja! Det fungerte -- måtte begynne med "start" på hver programlinje. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå