-Alex- Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei, noen som har erfaring med å trimme slike motorer? Hvor langt kan jeg trimme den før motoren tar skade av det? Har hørt 18hk, stemmer det eller ikke? Gjerne litt info om hvordan det gjøres, hvilke deler jeg må skifte osv. På forhånd takk. Lenke til kommentar
valle_city Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nja da må du først da plomben og borre sylinderen... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du fjerner plomberingen skal du kunne på 18hk ut av den motoren. Plomberingen pleier å sitte mellom forgasseren og blokken, eventuelt i eksosanlegget. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du fjerner plomberingen skal du kunne på 18hk ut av den motoren. Plomberingen pleier å sitte mellom forgasseren og blokken, eventuelt i eksosanlegget. 7160071[/snapback] Har du erfaring med slike motorer? Har hørt at jeg må gjøre noe mer.. Får 16-17 hk av å fjerne plomberingen? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ta kontakt med nærmeste forhandler de vil gi deg litt informasjon om hvor mye du kan hente ut av den å sånn, men 15 hk burde du få ut av den bare ved å gjøre noen enkle grep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå