Ole12 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Heisann. Er på utskikk etter trådløs router. Vi har 1 datamaskin som er rett vedsiden av cablemodemet og ruteren. Og 1 datamaskin som er 1 etasje ned. Så er det mulig å ha trådløs på den datamaskinen nede og kabel på den oppe? Siden den er rett ved siden (altså under 1meter) Og gulvet er av tykk mur. Så vil ha en ruter som gir gode signaler og er rask. Vi har 8mbit internett. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så er det mulig å ha trådløs på den datamaskinen nede og kabel på den oppe?Siden den er rett ved siden (altså under 1meter) 7077471[/snapback] Absolutt ikke noe problem, de fleste routere har porter for kablet nettverk også. Og gulvet er av tykk mur. 7077471[/snapback] Det er tykk mur ja, det kan jo gjøre det litt vanskelig, men jeg ville satset på en Linksys WRT54GL til denne bruken. Da har man også muligheten til å bruke tredjepartsfirmware for å øke signalstyrken hvis det skulle trenges. Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Va med MIMO routere? med 3 atenner? Fordi jeg nedlaster en god del, og spiller. Så jeg vil ha en som er stabil hele tiden. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 D-link DGL-4300 er en bra router for spilling (gamefuel mm). http://www.gamingillustrated.com/dgl4300.php Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil den gi gode signaler da? Siden signalene ska gjennom et murgulv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå