Monna Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Har et spørsmål angående å brenne filer som er lastet ned fra nettet og over på en DVD-plate som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Har en samling av filer som er merket som et MagicISO-dokument (mappa heter det, og den ble automatisk kalt for det da den ble lasta ned), men når jeg åpner dokumentet så er det vob-, bup- og ifofiler her, og disse åpnes automatisk i MagicIso når jeg klikker på den, ikke Nero. Dette kan jo ikke stemme... Skal ikke disse filene brennes med Nero? Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 15. oktober 2006 av Monna Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er det en stor eks .rar fil som du pakker ut slik at det blir vob osv?? Fordi hvis det er en stor fil er det ofte en .iso eller .img fil som skal åpnes i nero. Men tror du må åpne Nero først å velge image burning eller noe. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Om det er ei ISO-fil, vel Recorder --> Burn image i Nero. Om du pakker den ut på ein måte, slik at du får ei mappe med desse filene, vel å lage ein video-DVD i Nero, og dra alle filene inn i VIDEO_TS-mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå