Gå til innhold

Plextor og smartbuy 90 min

Elf_

Anbefalte innlegg

Har en plextor 12/10/32 med nyeste firmware, nyeste versjon av nero men får feilbrenninger når jeg prøver og brenne over 750MB så klarer den ikke og "finalice cd" noen andre (med samme brenner) som opplever det samme og evt har en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har en plextor 40x men den har samme prob.

Eneste jeg har funnet ut er å bruke Clone Cd for der får du en mulighet til å brenne vidre selv om den også melder at du har for liten plass.

Den kommer opp med et alternativ der det står noe sånt som : fortsett til mediet er fult, da er det bare å trykke ok og så er alt greit.Har prøvd overburn på Nero men det virka ikke det heller

Lenke til kommentar

Jeg har en Plextor 40/12/40 som jeg prøver å få til å brenne på MMore 90 minutters CD. Skal brenne ut en cue/bin fil, og bruker Fireburner. Først kom Fireburner med en feilmelding eter å ha brent et stykke på CDen. Jeg oppgraderte firmware på brenneren, og prøvde igjen, men da fant ikke Fireburner brenneren i det hele tatt. Sjekket om Fireburner fantes i en senere versjon, men jeg har siste versjon...

Er det noen som har snøring på løsning på problemet?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-07 09:14, skrev andreas76:

Jeg har en Plextor 40/12/40 som jeg prøver å få til å brenne på MMore 90 minutters CD. Skal brenne ut en cue/bin fil, og bruker Fireburner. Først kom Fireburner med en feilmelding eter å ha brent et stykke på CDen. Jeg oppgraderte firmware på brenneren, og prøvde igjen, men da fant ikke Fireburner brenneren i det hele tatt. Sjekket om Fireburner fantes i en senere versjon, men jeg har siste versjon...

Er det noen som har snøring på løsning på problemet?

Prøve Nero kanskje.

Lenke til kommentar

Takker Cappo...

Ser at du har samme HDDer som meg. Er du fornøyd (med tomatene :smile: ) med dem eller? Kjører mine i Raid 0 også, og synes jeg får litt dårlig ytelse på dem. Nå er jo diskene rimelig fulle også da (derfor jeg skal brenne masse nå). Men det største problemet er at de lager en høy gyngende lyd, særlig når de har gått en stund og er varme. Har du samme problemet?

Lenke til kommentar

Mine fungerer veldig bra. Yter nok ikke like mye som 2xWestern Digital 8MB Cache disker i RAID 0, men var megt fornøyd med resultatene jeg fikk i PCMark 2002.

Diskene mine lager verken lyder eller lager varme. Kan ha noe med at jeg har en Papst 8412 NGL eller noe sånt (under 20 dB i hvertfall) foran dem som trekker inn kald luft.

Aktive kjøling forlenger en hver harddisk sin levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...