Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei. Derfor er det irriterende å disktuere det. 7144208[/snapback] Da får det være ditt valg å ikke diskutere det. Personlige klarer jeg å heve meg over folk som argumenterer på barnslig grunnlag. 7144216[/snapback] Hvem argumenterer du mot da? (HVis du ikke tok den, ca alle fanboys har barsnlige argumenter) Jeg tar en konstruktiv debatt om OStypers fordeler og ulemper anyday jeg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Siden en så stor andel av verdens befolkning bruker Windows, sier tallene seg selv. Det har ingenting å gjøre med at folk bruker Windows fordi de er dumme eller ikke har fått skikkelig oppplæring. 7143844[/snapback] Har ikke sakt det heller jeg. Om allminnelige folk tokk i bruk Linux hadde de sikkert hatt behov for nesten like mye opplæring. Men IT-opplæringen bør bli bedre likevel. IT-kunnskapene hos allminnelige er lav. Alle bør kunne hvordan man får virus (og dermed hvordan man kan unngå dem) og hvordan man fjerner dem. ++ en del mer. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Tja, da jeg gikk på barneskolen hadde vi kanskje et par timers opplæring til sammen gjennom alle seks årene, hvor vi lærte å skrive litt i "edit" i Dos. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tja, da jeg gikk på barneskolen hadde vi kanskje et par timers opplæring til sammen gjennom alle seks årene, hvor vi lærte å skrive litt i "edit" i Dos. 7144461[/snapback] Du er gammel du altså. All IT-opplæringen vi har hatt er å skrive i Word, Exel og Powerpoint, og bruke Frontpage Express til å lage hjemmesider. Og bruke bruke IE så klart da. Nå skal det sies at vi hadde ganske bra opplæring i forhold til mange andre jeg har gått på skole med senere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 "Lære å bruke IE". Hehe, verden er skremmende. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Windows cafe ja, kan bli kjekt. Personlig ser eg ingen store grunner til å bytte til Vista sånn som det er no. Grensesnittet? Naj, XP sitt er flott nok. Her har eg og gyldig lisens, som kan flyttast frå pc til pc. Sikkerheit? Tja, har ikkje problem med virus eller spyware no, so ingen spesiel grunn. DirectX10? Tja, då må eg kjøpe nytt skjermkort, og eg speler kun wow so poenget er vel bortkasta. Nei, helde meg til XP ei stund til, flott os=) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Blir nok mange år til jeg også skifter til Vista, om det i det hele tatt skjer. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Forskjellen mellom Windows-brukere og Mac-brukere er at hvis det kommer en oppdatering (Vista, Leopard etc). Så vil Mac-brukerene laste den ned med en gang, men Windows-brukerne venter til de blir nøtt ... Mac-brukerne har vel kanskje større tro på Apple, enn Windows-brukerne har tro på Microsoft Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Installerte Windows Vista på media centeret mitt igår kveld. Vil bare si at jeg gleder meg til de gir det ut fiks ferdig, for det føles ikke helst ferdig enda... om det er maskina mi eller Vista vites dog ikke... Det ser rett og slett nydelig ut, og det nye media center mener jeg er en stor forbedring fra MCE 2005... selv om den ved første øyekast ikke ser ut til å være all verden... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Så vil Mac-brukerene laste den ned med en gang, men Windows-brukerne venter til de blir nøtt ... 7145617[/snapback] Jeg vil ikke bli nøtt. Det hadde vært en trist tilværelse. Jeg ser meg nødt til å laste og oppdateringen med en gang, og gjør det. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Forskjellen mellom Windows-brukere og Mac-brukere er at hvis det kommer en oppdatering (Vista, Leopard etc). Så vil Mac-brukerene laste den ned med en gang, men Windows-brukerne venter til de blir nøtt ... Mac-brukerne har vel kanskje større tro på Apple, enn Windows-brukerne har tro på Microsoft 7145617[/snapback] Tja, ikkje heilt einig. Eg laster ned alle små oppdatering, service pack, nyaste IT osv. Men greit nok når det kjem til eit heilt nytt OS blir eg skeptisk. Mest på grunn av at det ikkje inneheld noke eg har stor bruk for, og på grunn av pengekostnadene. Eg kan fint vente ei stund med å instalere vista, til prisane har gått ned. Mulig at Mac-brukare har større tru på Apple, MS har ikkje akkurat verdens beste rykte heller so. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ofte har de et ufortjent dårlig rykte på seg. Folk har en tendens til å fokusere mye kraftigere på ting som blir gjort feil, enn ting som blir gjort riktig. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jepp. Har jo nesten blitt ein mote å snakke dritt om MS blant folk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Og moter er teit, eller hva? Linux er mote blant geekene. Bruker du ikke Linux, slipper du ikke inn i geekeland. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jepp, iallefall i noken samanhenger. Men dersom det var mote i å bruke Opera, hadde det vore positivt. Hehe, stemmer muligens det ja:p Endret 25. oktober 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Ja, Opera-brukere har vel et sterkt behov for å føle at de er annerledes og vet så mye bedre. 1337 (dog uten selvinnsikt), er vel noe som passer bra for dem. Endret 28. oktober 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er ikke noe spesielt med windows, hvorfor "snakke" om det da? Sitter en grisk tyv å lager dårlig programvare, føler mer å snakke om temaet "open source", ikke bare om "linux" som et os. Btw, poenget er at jeg syns tråden var bortkasta....klarte ikke holde meg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er ikke noe spesielt med windows, hvorfor "snakke" om det da?Sitter en grisk tyv å lager dårlig programvare, føler mer å snakke om temaet "open source", ikke bare om "linux" som et os. Btw, poenget er at jeg syns tråden var bortkasta....klarte ikke holde meg 7170273[/snapback] Flott. Og dermed sier vi takk fra deg. (Du liker å være et troll?)... Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er ikke noe spesielt med windows, hvorfor "snakke" om det da?Sitter en grisk tyv å lager dårlig programvare, føler mer å snakke om temaet "open source", ikke bare om "linux" som et os. Btw, poenget er at jeg syns tråden var bortkasta....klarte ikke holde meg 7170273[/snapback] Flott. Og dermed sier vi takk fra deg. (Du liker å være et troll?)... 7170312[/snapback] Han må vel få si hva han mener Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tja, hadde det ikke vært for Linux-folket, så hadde vel tråden vært død. Noe er det nok i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå