the_fire Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Takker. Litt tynn guide, men når jeg fant ut hva jeg søke etter ble det lettere. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har en maskin her uten norsk språk mulighet i xp. Jeg får norske menyer men ikke norsk tastatur så kan ikke skrive å æ ø. om jeg velger norsk språk så står det kontakt maskinens administrator osv.... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hei. Har du prøvd: ControlPanel/Regional and Language Options/Languages/Details/Settings. Da tror jeg du klarer det. Endret 11. juli 2008 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 finner bare ørten variasjoner av us layouter Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Prøv: add. ( legg til ) Norwegian Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 igjen bare ørten us og u.k varianter... mangler norsk tastaur fila eller no... kan ikke lage sin egen sån layout? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 har selv Windows XP Proffesional Engelsk Versjon. Bruker klassisk visning av kontrollpanel. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du har kansje nettopp lagt inn XP. Jeg har aldri hatt det problemet. Pleier å ordne det under innstallasjon av XP under regionale innstillinger. Og tidsinnstillinger. Hva om du prøver å innstallere XP på nytt og ordner det under innstallasjon. Vet det er en del jobb Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Pfff faen å hadde likssom akkurat fått maskina oppegående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå