Gå til innhold

Cafe le Windows

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Syns det er litt tilfeldig når det funker og ikke jeg, da... :hm:

Gi meg SessionManager tilbake.

... der begynte det å hagle igjen. Kos å ha laptop så jeg slipper konsekvensene av uventede strømbrudd, i alle fall.

7310592[/snapback]

Pleier å "taskkill /IM firefox.exe" i CMD, jeg - så er det bare å starte fra session neste gang :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Noen som kan fortelle meg hvordan man enkelt kan endre produktnøkkel i windows xp? Har en dame her som har fått et pussig problem, hvor hennes windows nekter på at den er autentisk og foreslår å kjøpe ny produktnøkkel og legge inn den. Jeg har en produktnøkkel som jeg vet at fungerer, så jeg tenkte jeg skulle legge inne den

EDIT: Forget it. I fant it ut myself :)

EDIT2: Didn't work, though. Noen som har noen idé til hva dette problemet kan komme fra?

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Noen som kan si meg hvordan man viser skjulte filer i xp? Lærte det for ikke så lenge siden, men gullfiskhukommelsen min har klart å glemme hvordan man gjør det...

EDIT: Fant det ut :)

EDIT 2: Takk Torbjørn :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvordan man enkelt kan endre produktnøkkel i windows xp? Har en dame her som har fått et pussig problem, hvor hennes windows nekter på at den er autentisk og foreslår å kjøpe ny produktnøkkel og legge inn den. Jeg har en produktnøkkel som jeg vet at fungerer, så jeg tenkte jeg skulle legge inne den

EDIT: Forget it. I fant it ut myself :)

EDIT2: Didn't work, though. Noen som har noen idé til hva dette problemet kan komme fra?

8691406[/snapback]

Det står forlkart på ms sine sider hvis du søker etter det, kort fortalt må du "invalidate" windows ved å endre en nøkkel i registry (current control set et sted)

og deretter starte msoobe med ett parameter (litt rusten, siden jeg bare har gjort det én gang) hvor du deretter kan endre produktnøkkelen.

Skulle ønske jeg husket det helt...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Ja, her var det jo dødt. Uten å se på datoen, leitet jeg etter svar til Ståle. Fant ikke muligheten for gjennomsiktighet, men dette kan jo brukes: http://widgets.opera.com/widget/5061/

Jeg kom egentlig for å spørre om det var noen mulighet, i form av et program eller ledetekst, å lage en oversikt over hvilken filer og undermapper som ligger i en mappe eller partisjon. Har søkt litt og leitet på forumet, men fant ikke hva jeg leitet etter. (Har imidlertid kommet over to programmer jeg fant nyttige, og installert de. :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...