Magnus Holm Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Når jeg ser at Linux har bootet opp etter en tur på dass, så vet jeg at det har kommet en oppdatering til Windows Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har noen fine hurtigknapper på tastaturet, om man holder inne FN-knappen (på laptop). Er det noen mulighet å dedikere disse knappene til noe annet en det de er til nå? Vil f.eks. ha hotkey til MediaMonkey, ikke Media Center. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det skal kunne gjøres med softwaren til knappene. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det skal kunne gjøres med softwaren til knappene. 7850550[/snapback] Vet du hvilken software ASUS-maskiner bruker? --- Hva er hotkey for stømsparingsmodus "Always on" om det finnes? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 M har snust på vista: (mulig man må deaktivere "logging av henviser" som det heter på opera-norsk?) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Windows reklamen for 386 er en smule rar... Galskapen begynner på det sjuende minuttet Endret 9. februar 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Windows reklamen for 386 er en smule rar... Galskapen begynner på det sjuende minuttet 7904756[/snapback] Forklar, takk - ikke sjans i havet til det der med mitt midlertidige 56K modem Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Syns det er litt tilfeldig når det funker og ikke jeg, da... Gi meg SessionManager tilbake. ... der begynte det å hagle igjen. Kos å ha laptop så jeg slipper konsekvensene av uventede strømbrudd, i alle fall. 7310592[/snapback] Pleier å "taskkill /IM firefox.exe" i CMD, jeg - så er det bare å starte fra session neste gang Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Windows reklamen for 386 er en smule rar... Galskapen begynner på det sjuende minuttet 7904756[/snapback] Forklar, takk - ikke sjans i havet til det der med mitt midlertidige 56K modem 8031070[/snapback] Det kan ikke forklares... Det er ganske spesielt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dame som starter å synge en ganske rar sang. Som Judofyr sier, man må se den. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan man enkelt kan endre produktnøkkel i windows xp? Har en dame her som har fått et pussig problem, hvor hennes windows nekter på at den er autentisk og foreslår å kjøpe ny produktnøkkel og legge inn den. Jeg har en produktnøkkel som jeg vet at fungerer, så jeg tenkte jeg skulle legge inne den EDIT: Forget it. I fant it ut myself EDIT2: Didn't work, though. Noen som har noen idé til hva dette problemet kan komme fra? Endret 24. mai 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ehem.... det finns muligheter.. men som overskrider harwares regler... Da får du i værste fall google det.. jeg vet hva Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Noen som kan si meg hvordan man viser skjulte filer i xp? Lærte det for ikke så lenge siden, men gullfiskhukommelsen min har klart å glemme hvordan man gjør det... EDIT: Fant det ut EDIT 2: Takk Torbjørn Endret 25. juni 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Når du er i Utforsker, gå til Verktøy --> Mappealternativer. Sjå under fan Vis, der du finn valet for å vise eller ikkje vise skjulte filer. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan man enkelt kan endre produktnøkkel i windows xp? Har en dame her som har fått et pussig problem, hvor hennes windows nekter på at den er autentisk og foreslår å kjøpe ny produktnøkkel og legge inn den. Jeg har en produktnøkkel som jeg vet at fungerer, så jeg tenkte jeg skulle legge inne den EDIT: Forget it. I fant it ut myself EDIT2: Didn't work, though. Noen som har noen idé til hva dette problemet kan komme fra? 8691406[/snapback] Det står forlkart på ms sine sider hvis du søker etter det, kort fortalt må du "invalidate" windows ved å endre en nøkkel i registry (current control set et sted) og deretter starte msoobe med ett parameter (litt rusten, siden jeg bare har gjort det én gang) hvor du deretter kan endre produktnøkkelen. Skulle ønske jeg husket det helt... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvis jeg vil ha noe tekst liggende pa skrivebordet, som et gjennomsiktig ark. Hvilket program burde jeg bruke? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Og jeg som trodde kafer ikke kunne do ut. =/ Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Kafer KAN do ut Endret 21. mai 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, her var det jo dødt. Uten å se på datoen, leitet jeg etter svar til Ståle. Fant ikke muligheten for gjennomsiktighet, men dette kan jo brukes: http://widgets.opera.com/widget/5061/ Jeg kom egentlig for å spørre om det var noen mulighet, i form av et program eller ledetekst, å lage en oversikt over hvilken filer og undermapper som ligger i en mappe eller partisjon. Har søkt litt og leitet på forumet, men fant ikke hva jeg leitet etter. (Har imidlertid kommet over to programmer jeg fant nyttige, og installert de. ) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Du kan bruke ledetekst, til dømes på måten skildra her: http://liveslick.com/2007/10/18/make-a-dir...mpt-in-seconds/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå