mkon Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Testa speedfan, men er vist lite som funker i vista :!: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vi får vel forvente noe om ikke så lenge. Foreløpig fungerer BIOS-innstillingene for meg. Har forresten fått lisens for Vista Ultimate så da ser det ut som jeg går over til Vista tidligere enn først ventet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har du så fine kontakter du da, Dell_9200? Skulle ønske MSDNAA var snille og la ut Vista. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ligger ikke Vista ute for MS-betatestere? Den ligger i hvertfall ute på et par warez sider... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 For betatestere jo, men ikke i endelig utgave. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har du så fine kontakter du da, Dell_9200? Skulle ønske MSDNAA var snille og la ut Vista. 7304270[/snapback] Etter hva jeg har blitt fortalt så har MSDNAA det. Jeg har ikke gode kontakter, jeg har vært betatester og er en av 6000 som får en gratis lisens av Vista. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen informasjon om inviteringer, Morten? Det bør vel være noen inviteringer der ute. Altså da tenker jeg på invitering til MSDN. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dell_9200: Ikke tilgjengelig hos meg, i alle fall. Er vel muligens forskjellige programmer for forskjellige grupper eller noe? Onyx: "Invitasjoner" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Så klart er det invitasjoner . Skrev litt fort, og tenkte ikke på ordet i det hele tatt! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Gjenoppretting av Firefox fungerer faktisk. PCen restartet spontant pga. tordenvær (flimmer på strømnettet), og da jeg startet Firefox igjen nå fikk jeg spørsmål om å gjenopprette fra sist gang. Jeg trykket ja, og den siste siden jeg var på kom opp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Syns det er litt tilfeldig når det funker og ikke jeg, da... Gi meg SessionManager tilbake. ... der begynte det å hagle igjen. Kos å ha laptop så jeg slipper konsekvensene av uventede strømbrudd, i alle fall. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ... der begynte det å hagle igjen. Kos å ha laptop så jeg slipper konsekvensene av uventede strømbrudd, i alle fall.7310592[/snapback] Når førte hagl til strømbrudd sist?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, hagler det kommer det ofte litt lyn og torden også. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hørtes spesielt ut... Må være på Østlandet dette vel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Neida, er bosatt i Bergen for tida. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Satt og jobbet i Photoshop, da denne feilmeldingen kom opp: Mener virkelig MS at de skal restarte datamaskinen automatisk fordi de har installert en sikkerhetsoppdatering? Dette kaller jeg helt på trynet! Si at jeg hadde holdt på med noe viktig, og var borte i noen minutter... Da hadde datamaskinen slådd seg av og jeg hadde mistet mye viktig data. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Da hadde datamaskinen slådd seg av og jeg hadde mistet mye viktig data. 7519271[/snapback] Enig at det er på tryne. Men lagre, må du jo gjøre uansett. Så akkurat det syns jeg er et dårlig argument. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Om du vil ungå det er det bare å stoppe servicen for automatiske oppdateringer enten i services.msc eller ved å skrive dette i CMD: net stop "automatic updates" Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 jeg hadde den automatisk-omstart-greia på en maskin jeg og, men nå har den blitt borte igjen. Heldigvis! Aner ikke hvorfor, men jeg får altså kun vanlig popup med to knapper "restart nå|senere"... kanskje microsoft bytter litt på, alt ettersom hvor kritisk de mener at nedlastningen er?? uasnett: høl i hue å tvinge folk til å ta omstart, og å mase på folk til å ta omstart. Maskina har overlevd helt fint frem til den dagen patchen kom ut, så la meg få lov til å bruke den noen timer til...det kan umulig være såpass alvorlig at man må fullføre installasjonen der og da?!? Hvorfor kan jeg ikke vente med å fullføre installasjonen til jeg legger meg, og maskina allikevel skal av?? @Microsoft: gi oss gjerne en advarsel om at maskinen ikke vil være oppdatert før etter en restart, men la oss for faen bestemmer selv når restarten skal gjennomføres! ideelt sett skulle man kanskje ikke trenge å ta restart i det hele tatt, men akkurat det gidder jeg ikke krangle på nå. Jeg har ingen problemer med at oppdateringer krever omstart, sålenge jeg kan bestemmer tidspunktet! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 qualbeen: Du tok ordene ut av munnen min. 100 % enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå