Gå til innhold

Cafe le Windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du så fine kontakter du da, Dell_9200? :)

Skulle ønske MSDNAA var snille og la ut Vista.

7304270[/snapback]

Etter hva jeg har blitt fortalt så har MSDNAA det.

Jeg har ikke gode kontakter, jeg har vært betatester og er en av 6000 som får en gratis lisens av Vista.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Satt og jobbet i Photoshop, da denne feilmeldingen kom opp:

sig30cn3.jpg

Mener virkelig MS at de skal restarte datamaskinen automatisk fordi de har installert en sikkerhetsoppdatering? Dette kaller jeg helt på trynet! Si at jeg hadde holdt på med noe viktig, og var borte i noen minutter... Da hadde datamaskinen slådd seg av og jeg hadde mistet mye viktig data.

Lenke til kommentar

jeg hadde den automatisk-omstart-greia på en maskin jeg og, men nå har den blitt borte igjen. Heldigvis! Aner ikke hvorfor, men jeg får altså kun vanlig popup med to knapper "restart nå|senere"... kanskje microsoft bytter litt på, alt ettersom hvor kritisk de mener at nedlastningen er??

uasnett: høl i hue å tvinge folk til å ta omstart, og å mase på folk til å ta omstart. Maskina har overlevd helt fint frem til den dagen patchen kom ut, så la meg få lov til å bruke den noen timer til...det kan umulig være såpass alvorlig at man må fullføre installasjonen der og da?!? Hvorfor kan jeg ikke vente med å fullføre installasjonen til jeg legger meg, og maskina allikevel skal av??

@Microsoft: gi oss gjerne en advarsel om at maskinen ikke vil være oppdatert før etter en restart, men la oss for faen bestemmer selv når restarten skal gjennomføres! :realmad:

ideelt sett skulle man kanskje ikke trenge å ta restart i det hele tatt, men akkurat det gidder jeg ikke krangle på nå. Jeg har ingen problemer med at oppdateringer krever omstart, sålenge jeg kan bestemmer tidspunktet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...