iMono Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er ikke noe spesielt med windows, hvorfor "snakke" om det da?Sitter en grisk tyv å lager dårlig programvare, føler mer å snakke om temaet "open source", ikke bare om "linux" som et os. Btw, poenget er at jeg syns tråden var bortkasta....klarte ikke holde meg 7170273[/snapback] Flott. Og dermed sier vi takk fra deg. (Du liker å være et troll?)... 7170312[/snapback] Han må vel få si hva han mener 7170371[/snapback] Ja, til en viss grad. Det der hadde mest preg av å være trollete. Hvorfor skal folk som liker Windows ikke få lov til å tilbe sin tro på samme måte som fanatikerne som liker Apple og Linux. Flott, da er det avgjort. Kan dere vennligst poste noe av relevanse for tråden fra nå av? Denne tråden er herved reservert for dem som ikke har lyst til å trolle. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Flott, da er det avgjort. Kan dere vennligst poste noe av relevanse for tråden fra nå av? Denne tråden er herved reservert for dem som ikke har lyst til å trolle. 7170408[/snapback] Dette er ikke den eneste kaféen det pisses i. Det kan vel trådstarter bekrefte? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nuvel. Tenkte jeg skulle poste litt hyggelig nostalgi av en smågal fyr: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...docidfeed&hl=en Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Haha, 650 kroner for et operativsystem, attpåtil er det windows 1.0 Det trur jeg ikke jeg noen gang kommer til å betale. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Steve Ballmer gjør bare Windows enda kulere En annen mimrevideo i forbindelse med lanseringen av Windows 95? En annen morsom historie: According to one former employee's headline-grabbing allegations, this competitive nature has manifested itself more violently. In 2005, Mark Lucovsky claimed that Ballmer became highly enraged upon hearing that Lucovsky was about to leave Microsoft for Google. In the account, Ballmer threw a chair across the room and shouted: "Fucking Eric Schmidt is a fucking pussy. I'm going to fucking bury that guy, I have done it before, and I will do it again. I'm going to fucking kill Google." Shortly after, he resumed trying to persuade Lucovsky to stay at Microsoft. Ballmer has described Lucovsky's account of the incident as a "gross exaggeration of what actually took place Endret 30. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Voldsomt til mange teite ting Ballmer har gjort da Men Windows 95 var jo revolusjonerende, i forhold til 3.11 var jo 95 overlegent. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Et lite spørsmål til dere som har samlet opp nok innsatsvilje til å installere Vista : Finnes det et "Classic" theme i W2k stil? Er det mulig å få se et eventuelt screenshot? Hvordan fungerer Vista med to-tre skjermer? Over to skjermkort? Er det virtuelle desktops som default? Fungerer Ultramon i Vista? Kan du sette Windows Explorer i "Windows Classics folders" uten sidenmenyen og med den vanlige linja oppe og nede? Endret 30. oktober 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Vil tro Vista fungerer like fint over flere skjermer. Det står vel mest på nVidia og Ati? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Heihei.. Noen her som vet hvordan jeg tar bort den blå bakgrunnen i Office Word (2003), når jeg har kopiert fra f.eks wikipedia? - Det er sånn blå bakgrunn bak skriften.. Vet ikke hvordan jeg får bort den på en lett måte x] Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Heihei.. Noen her som vet hvordan jeg tar bort den blå bakgrunnen i Office Word (2003), når jeg har kopiert fra f.eks wikipedia? - Det er sånn blå bakgrunn bak skriften.. Vet ikke hvordan jeg får bort den på en lett måte x] 7202061[/snapback] Når du skal lime inn går du på Rediger -> Lim inn fra utvalg -> Uformatert tekst -> OK. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Noen som vet hva c:/programfiler/TEXTware/hotkey/twalink.exe er/gjør? Er den viktig? Kan jeg fjerne den fra oppstarten? Krever den mye minne/prosesskraft? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Aldri hørt om den. Deaktiver den med msconfig! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 leadqm.exe (Quicktime?) og hc.exe. Noen som har hørt om dem? Driver å prøver å få en Win 98 maskin til å bruke minst mulig ram. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Ukjent for meg... Tror ikke 98-eksperter gror på trær, hehehe... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Topical http://slippymark.smugmug.com/photos/109210445-M.jpg Om jeg husker rett er det bare tre prosesser som må kjøre under 98 i den vanlige tasklisten. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Husker du hvilke det er JohndoeMAKT? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "Desverre" er det mange år siden jeg brukte det OS'et på fulltid så jeg husker ikke 100%, men jeg tror to av de var explorer og systray mens den siste muligens bare het system. Lenke til kommentar
Apetiger Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Et lite spørsmål til dere som har samlet opp nok innsatsvilje til å installere Vista : Finnes det et "Classic" theme i W2k stil? Er det mulig å få se et eventuelt screenshot? Hvordan fungerer Vista med to-tre skjermer? Over to skjermkort? Er det virtuelle desktops som default? Fungerer Ultramon i Vista? Kan du sette Windows Explorer i "Windows Classics folders" uten sidenmenyen og med den vanlige linja oppe og nede? 7180008[/snapback] http://pics.computerbase.de/1/3/7/4/1/29.jpg googlet det... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Noen som vet om et viftekontrollprogram som kjører under Vista? MSI Core Center fungerer ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå