j_o_t_h Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Har nettopp kjøpt Forza Motorsport for XBOX. Får imidlertid bare sort skjerm. XBOX'en er moddet, men andre spill fungerer uten problemer. Noen forslag ? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg husker da jeg hadde moddet xbox og forza og hadde samme problem. Har du prøvd å stille på PAL settings på Auto og defualt? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du prøvd å starte spillet uten at chipen er på (altså IKKE holde inne powerknappen i to sekunder) eventulelt starte med chippen på? Lenke til kommentar
j_o_t_h Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Sorry for det seine svaret! Det er er løst nå. Det var nok PAL settings som gjorde susen. Ellers lurte jeg også på hvordan man får slått av chippen. Ingen forskjell om jeg holder inne power knappen lenge eller ikke. ... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Sorry for det seine svaret! Det er er løst nå. Det var nok PAL settings som gjorde susen. Ellers lurte jeg også på hvordan man får slått av chippen. Ingen forskjell om jeg holder inne power knappen lenge eller ikke. ... 7175145[/snapback] Bra det ordnet seg da. Hvis du holder knappen mer en 2 sekunder så starter chippen. Skal du ikke ha chip mode så skal du bare trykke 1 gang uten å holde den inne. Virker ikke det heller så har du nok en gammel type chip eller han som har moddet den ikke innstalerte den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå