Gå til innhold

hvem her er det egentlig som skal ha PES6 ?

Anbefalte innlegg

er det mangen her som skal ha PES6 til 360 eller? ..alle er så opptatt av Fifa, noe som jeg synes er meget synn får PES har så mye bedre å by på, ballfysikk og gameplay!! kunne og vært gøy å spillt mot noen her på forume :)

Edit: postet vel dette på feil sted, skulle vel vært på Spørsmål og svar - Konsoll :blush:

Endret av Alper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fremdeles usikker... leste en litt lunken preview av PES6, der det sto at ikke mye var forandret fra forrige spill, mens FIFA07 var en kraftig forbedring fra de forrige i følge samme bladet.

Hvis gameplaymessig forskjellen er liten, så går jeg nok for bedre grafikk og skikkelige lisenser (ja, jeg synes det er viktig med grafikk i et fotballspill for atmosfære og innlevelse). Hvis det derimot viser seg at PES6 er mye bedre gameplaymessig, så blir nok det kjøpt (kanskje begge?). Skal i hvert fall lese en god del reviews før jeg bestemmer meg (helst reviews som kommer før release hehe).

Lenke til kommentar
Fremdeles usikker... leste en litt lunken preview av PES6, der det sto at ikke mye var forandret fra forrige spill, mens FIFA07 var en kraftig forbedring fra de forrige i følge samme bladet.

Link?

Personlig har jeg FIFA allerede, og det er egentlig ikke verst. Men det er bare "temporary solution" frem til PES6 kommer ut. Gleder meg utrolig. Har sett noen gameplay-videoer og det ser utrolig interessant ut.

Lenke til kommentar

Etter å ha gått over til PES fra versjon 4 (spilte tidligere FIFA), så er det kun PES som gjelder! Har prøvd demo av Fifa 07 på xbox 360, og det er ikke engang i nærheten av PES 5.

Gleder meg som en unge til PES 6 på xbox 360 og det skal kjøpes samme dag som det kommer ut :D

Lenke til kommentar

Link?

Personlig har jeg FIFA allerede, og det er egentlig ikke verst. Men det er bare "temporary solution" frem til PES6 kommer ut. Gleder meg utrolig. Har sett noen gameplay-videoer og det ser utrolig interessant ut.

7076945[/snapback]

Leste det i et blad (som det står ;)) Xbox 360 World, engelsk blad. De hadde prøvd begge og PES var fortsatt favoritten, men FIFA var veldig nærme.

Lenke til kommentar
Har selv prøvd begge på elektromessa, og må si at jeg likte PES6 best. Kjøper det først, men ender nok opp med FIFA også etterhvert.

Men må bare si at PES6 skuffet aldeles ikke :)  Enda bedre enn før!

7077350[/snapback]

heldiggris! :ohmy:

merket du noe nytt med det fra PES 5 ?

var faktisk mer folk som hadde tenkt seg å skaffe seg PES 6 enn det jeg trodde :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt PES6 et par timer i kveld på PS2, og kan fortelle at mye var det samme (så man kan være "god" med en gang om man er dreven i femmer'n), men det var også en hel del forskjeller.

Dommerne er bedre, man kan ta kjappe frispark, bedre animasjoner og bevegelser, nye måter å behandle ballen (mottak, dribling, triksing), smartere løp og plasseringer, man kan bryste/heade ned ballen og løpe på den selv +++++

Noe var litt rart også, en del upresise pasninger og man kunne ofte bomme fullstendig på ballen når man skulle heade.

Sett under ett virker sekser'n mye bedre enn femmer'n, og jeg ELSKER femmer'n (og 4 og 3...) fra før. Dette blir så bra!

Alt i alt er jeg meget fornøyd, og gleder meg veldig til å få hendene i PC-versjonen (da jeg ikke har konsoll selv). Det blir en GOD(!!) PES-sesong i år.

Redigert: skrivel både her og der.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...