Tunky Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvem får penger til jul? For meg er det helt borti granskauen usannsynlig å få PENGER til jul! Penger til bursdag er greit, men til jul? Nei... Slikt er ikke jeg vant med, men får dere seriøst penger? 7116007[/snapback] Enig. Det er helt rart for meg å høre at folk får penger til jul. Var et år alle barnebarna til farmor (inkl. meg) fikk 2000 kr (1000 på juleaften) hver. I tillegg til julegaver og bursdagsgaver. Men da hadde ho akkurat solgt bilen.. Ønsker meg.. - Større minnekort til kamera - Ny PS2-kontroll + memorycard. - Klær (?) Urealistisk: - Laptop - Digital Speilrefleks. Komemr sikkert på no mer, men ikke nå. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Foreløpig har jeg kommet på dette: - Charmarmbånd fra Thomas Sabo - Nytt Burberryskjerf - Pioneer HDJ 1000 headset - Minnepinne på minst en giga som skal være liten - Gavekort på to Pioneer CDJ 1000 og en bra mikser - Vesker fra Marc Jacobs - Og sikkert andrre småting Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Oppdaterer min litt: Snø! Toastjern Klær Laptop Ekstern Harddisk (250-500 gb) Mus Gode karakterer, slik at jeg kommer meg inn på MK på Lundeneset.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kom akkurat på en ting til. Pentax 10-17mm Fisheye-objektiv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Electrocompaniet AW 250R Electrocampaniet EC47 Beyerdynamic DT990 Pro Seeburg PA-anlegg <- Must haben sie anleggen. Jeg vil også ha ei jente som popper opp av en presang med miniskjørt og hare-ører. Mushi ønsker seg Nintendo Wii. Endret 21. oktober 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 - Dobbel basspedal til trommesettet - Årsabbonoment til SATS - Klær Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Har mye usannsynlige ønsker som leilighet osv Men det nye logitech edge tastaturet. Senk og felger til bil. En eller annen ny rå telefon. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 - Dobbel basspedal til trommesettet 7119618[/snapback] Ja, det ønsker jeg meg også... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg får om mulig penger så jeg kan kjøpe meg noe jeg har lyst på. Ellers har sagt at jeg ønsker meg en hatt. En svart hatt som står til dressen min. Hvem jeg skal få den av må jeg vel finne ut etterhvert. Bilder av meg i hatt og dress kommer i RPP når den tid kommer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Gavekort på klær og cd-er, DS-spill... Uhm.. Nintendo-plys-dyr fra utlandet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Haha. Plysjdyr er fete da. Også fra Nintendo. Fikk nesten litt lyst på en Mario eller noe nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg stryker tidligere ønsker og setter opp: Venner som forstår meg Kjæreste. Helst kledd helt i dongeri med lilla eller grønn hanekam, eller i rennesanseklær. Kjole, korsett, smykker osv Og med sansen for mørkt / svart øl og rock... Samt et par Warlocks-CD'er og URO: Sirkus URO, og hva enn Pen Jakke har gitt ut Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Haha. Plysjdyr er fete da. Også fra Nintendo. Fikk nesten litt lyst på en Mario eller noe nå. 7119947[/snapback] Er noen ufattelig fine plysj-Yoshi-er å få kjøpt, bare du googler lenge nok. Har en selv, den må være det fineste kosedyret jeg har. Finnes Mario-er og Koopa-er i samme serie. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ønsker meg: tastatur, mus, icemat, iPod Nano, superundertøy + div. TV serier på DVD... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ønsker meg Espresso! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ønsker meg klær og/eller penger. En ekstern harddisk og LCD-skjerm hadde heller ikke vært dumt. Ny snowboardbukse trenger jeg også. Kommer ikke på mer nå x] Har bursdag på torsdag Får kanskje noe da også Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok. Nye ønsker som er helt urealistiske: Lydkort for musikk MIDI-keyboard Høytalere Software Elektrisk Gitar Det er dyrt det, ja. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Bursdag = Penger Jul = Ikke penger, men gaver.. Til jul skal man få gaverm innpakka i fint papir, harde heller myke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Penger til R600 Eller til Conroe system! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Veske, åtte sett med undertøy, kosedyr, bøker på engelsk, ny bibel, telys med duft, laptop, tannbleking, lydbøker, akvarium med fisker og nytt klesskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå